آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ساعت ۰:۵۶

توزیع ۵ هزار بسته لوازم التحریربرای دانش آموزان نیازمند در قالب طرح شهید سلیمانی

به مناسب آغاز هفته دفاع مقدس در راستای طرح"شهید سلیمانی" به منظور حمایت از دانش آموزان شهرستان مانه و سملقان؛ 5 هزاربسته لوازام التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.
توزیع 5 هزار بسته  لوازم التحریربرای دانش آموزان نیازمند در قالب طرح شهید سلیمانی ,

حسین وطن پرست، مدیریت لوازم التحریرعلامه درگفت و گو با خبر نگار عصر اترک از مانه و سملقان گفت:  با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی بنا به این شد که در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند و خانواده هایی که از کرونا آسیب دیدند و حمایت از کالاهای ایرانی بنا به سفارش مقام معظم رهبری؛ تعداد 5هزار بسته لوازم التحریر با همکاری بسیج سازندگی و گروه های جهادی و پایگاه های بسیج در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان توزیع شود.

وی با بیان اینکه این اقدام از سال گذشته آغاز شده است، افزود: امسال استقبال خیرین زیاد بود و توانستیم 5 هزار بسته کامل لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند فراهم کنیم و در سطح شهرستان توزیع کنیم.

وطن پرست گفت : در کنار این 5 هزار بسته لوازم التحریر، برای کودکان بی سرپرست بسته های لوازم التحریر به ارزش 80 هزار تومان فراهم شده که 50 درصد آن از محل کمک های خیرین و 50 درصد را ما تقبل می کنیم و در اختیار کودکان بی سرپرست که ادارت بهزیستی و کمیته امداد معرفی میکنند، قرار می دهیم.

 این خیر در مورد طرح ها و تخفیفات برای سایر خانواده گفت : خانواده ها می توانند از دفتر های طرح سردار سلیمانی استفاده کنند که بسته های 70هزار تومانی است که می توانند با قیمت 39 هزارتومان دریافت کنند وهم چنین تخفیف برای عموم مردم از 20 تا 40 درصد و کتاب های کمک درسی هم حدود 25 درصد است.

وطن پرست گفت: خیرین می توانند نذورات و خیرات خود را برای صرف در این امر خداپسندانه نیز خرج کنند تا دانش آموزان شهرستان مانه و سملقان امسال با دلی شاد مدارس را شروع کنند ودغدغه لوازم التحریر نداشته باشند.

 

انتهای پیام/ صدیقی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان