آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ساعت ۲۰:۴۳
مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان خراسان شمالی گفت:

۷۶ میز خدمت جهادی و تخصصی در مناطق محروم و حاشیه شهرهای خراسان شمالی برگزار می شود

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان خراسان شمالی گفت:76 میز خدمت جهادی و تخصصی در مناطق محروم و حاشیه شهرهای خراسان شمالی به نیت 76 کارمند شهید استان، برگزار می شود.
76 میز خدمت جهادی و تخصصی در مناطق محروم و حاشیه شهرهای خراسان شمالی برگزار می شود,خراسان شمالی+بجنورد+بسیج+علی اصغر خادمی+هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری بجنا، سرهنگ خادمی مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان خراسان شمالی روز پنجشنبه، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: برنامه ریزی شده تا یک هزار بسته معیشتی توسط دستگاههای اجرایی تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده استان توزیع شود. 

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، میزان بانک خون استان کاهش پیدا کرده بود، به همین خاطر تعداد 100نفر از بسیجیان کارمند استان در هفته دولت جهت اهدای خون به سازمان انتقال خون مراجعه می کنند.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان در استان خراسان شمالی گفت: همچنین برنامه ریزی شده تا به نیت 76 کارمند شهید استان، 76 میز خدمت جهادی و تخصصی در مناطق محروم و حاشیه شهرها برگزار شود.

خادمی گفت: برنامه ای در جهت شناسایی کارمندان تراز انقلاب اسلامی و تقدیر و قدردانی از آنان را در این هفته در دست اجرا داریم تا بدین وسیله هر دستگاه اجرایی یک کارمند را تشویق کنند.

این مقام مسئول در انتها گفت: برنامه دیگر، اهدای گل به کادر درمان که جهت تقدیر و قدر دانی از این عزیزان می باشد. همچنین طی برنامه ای از خانواده های معزز شهدای کارمند استان بازدید به عمل می آید و در ادامه همکاری بسیج ادارات با دانشگاه علوم پزشکی در قالب طرح شهید سلیمانی را در دستور کار این هفته داریم.

انتهای پیام/یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان