آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ساعت ۲۳:۷
در حاشیه دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان مطرح شد:

مشکلات در سرراه شورای هماهنگی انقلاب اسلامی

با توجه به عدم واگذاری زمین به این شورا متاسفانه می بایست این شورا در زیر مجموعه استان دیگری قرار بگیرد و منبعد به صورت نمایندگی در استان خراسان شمالی ادامه فعالیت خود را پیش بگیرد که این خود معضلاتی را به همراه دارد.
مشکلات در سرراه شورای هماهنگی انقلاب اسلامی ,خراسان شمالی+بجنورد+رضا نوری+نماینده ولی فقیه+محمدعلی سالاری+شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش پایگاه خبری بجنا، ظهر امروز در حاشیه دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام محمدعلی سالاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: همیشه کار پر خیر و برکت، کاری است که به صورت شورا صورت گیرد. ما شاهد آن هستیم، برکات عظمت کار گروهی که ملت شریف انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) شروع کردند که باعث تحول بزرگی در جاهن امروزه شد. 

وی افزود: در طول ۴۱ سال تاسیس شورای انقلاب اسلامی که به دستور حضرت امام خمینی(ره) صورت گرفت. این توفیق را داشتیم که زمینه ایجاد وحدت و همدلی را در سطح جامعه ایجاد کردیم. شورای انقلاب اسلامی نیز زمینه ساز آن است تا حضور مردم در صحنه. نمود و نمایش جدی تری داشته باشد.  

حجت الاسلام سالاری گفت: در یک سال گذشته بیش از ۱۱۶ برنامه محوری توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سطح استان برگزار گردید. باتوجه به جمعیت استان در مقایسه با استان هایی که جمعیت بیشتری داشته اند، در برنامه هایی که توسط سازمان تبلیغات برگزار گردید حضور پرشورتری را داشته ایم. با توجه به برگزاری راهپیمایی خودرویی در ۲۲بهمن سال گذشته حدود ۱۲هزار، خودرو و موتور فقط در مراکز شهرستان های استان شرکت داشتند. 

وی افزود: در مراسم ۸شهریور بیش از ۵هزار نفر، تجمع محکومیت اهانت به پیامبر اکرم(ص) بیش از ۲هزار نفر، ایام دهه بصیرت قریب به ۲هزار نفر، ۱۲بهمن قریب به هزارو ۵۰۰نفر، ۱۲فرورودین قریب به ۲هزار نفر، تجمع روز قدس قریب به ۸هزار نفر، تجمع حمایت از مردم فلسطین قریب به هزارو ۵۰۰ نفر، ۱۴خرداد بیش از ۳هزار نفر و هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی قریب به ۲هزار نفر در سطح شهرستان و استان شرکت داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در انتها گفت: با توجه به عدم واگذاری زمین به این شورا متاسفانه می بایست این شورا در زیر مجموعه استان دیگری قرار بگیرد و منبعد به صورت نمایندگی در استان خراسان شمالی ادامه فعالیت خود را پیش بگیرد که این خود معضلاتی را به همراه دارد.

حجت الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: نظام با حضور مردم در صحنه و تبلیغات گسترده احیا می شود و دنیا از حضور پرشور مردم ایران احساس وحشت می کند. مردم موضه خود را با شعارهایشان در راهپیمایی ها اعلام می کنند. 

وی افزود: اگر این مراسماتی که شورای هماهنگی انقلاب اسلامی برگزار می نماید نباشد، مردم بایستی در کجا اعلام حضور کنند.برای آنکه شعارها به گوش جهانیان برسد نیاز به یک بستر می باشد. لذا شورای هماهنگی انقلاب اسلامی یک امری ضروری برای کل کشور می باشد. 

حجت الاسلام نوری اظهار داشت: خوشبختانه استان خراسان شمالی در انتخابات حضور گسترده ای را به خود اختصاص داده است و در همین انتخابات گذشته دومین استان از لحاظ مشارکت بوده است. 

وی افزود: دیر این استان تشکیل شد اما خوشبختانه نسبت به قبل از استان شدن مسیر روبه رشد خیلی بیشتری داشته است و نمی توان نسبت به قبل قیاس کرد. همچنین پس از سفر مقام معظم رهبری به این استان به اندازه یک دهه استان را جلو انداخت. و بسیاری از آدرس دهی های مطرح شده توسط مقام معظم رهبری خراسان شمالی می باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: در زمان ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد زمینی برای شورای هماهنگی استان در نظر گرفته شد اما دچار نقص هایی شد و به علت استیجاری بودن زمین، شورا می بایست مکان دیگری را در نظر بگیرند و با پیگیری های صورت گرفته و همکاری استاندار پس از چندین ماه زمینی به این شورا اختصاص داده شد. 

وی افزود: مشکل آنجاست که سازمان بازرسی کشور اذعان داشته است که با استناد به قانون، به علت غیر دولتی بودن این شورا، نباید زمینی به این شورا تعلق بگیرد.

انتهای پیام/یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان