آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ساعت ۲۲:۱۰

اولویت‌های شهری از زبان پنج گزینه شهرداری بجنورد

منتخبان شورای اسلامی شهر بجنورد در انتخاب شهردار به پنج گزینه رسیدند که اعلام برنامه‌های این افراد برای انتخاب نهایی از امروز (یکشنبه) آغاز شد تا با بررسی آن برای معرفی شهردار تصمیم‌گیری شود.
اولویت‌های شهری از زبان پنج گزینه شهرداری بجنورد,خراسان شمالی+بجنورد+شهردار+شورای شهر

به گزارش پایگاه خبری بجنا، به نقل از ایرنا،عضو منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر بجنورد در این مراسم اظهار داشت: فراخوان ارسال درخواست رزومه کسانی که آمادگی تصدی شهرداری بجنورد را دارند در روزنامه‌های کثیرالانتشار داده شد و با بررسی های اولیه به لحاظ ضوابط قانونی ابلاغی از سوی وزارت کشور، رزومه ۵۰ نفر دریافت و شرایط ۲۱ نفر احراز و از آنها درخواست برنامه شد.

احمدرضا یزدانی افزود: در مرحله پایانی و پس از چند روز بررسی برنامه های پنج نفر از این تعداد انتخاب شد که این افراد از امروز برنامه های خود را در جمع اعضای منتخب شورا و خبرنگاران در ۲ نوبت صبح و عصر ارائه می کنند.

وی افزود: برنامه های این افراد توسط کمیته های تخصصی منتخبان شورای اسلامی دوره ششم این شهر بررسی و در نهایت شهردار انتخاب می شود.

وی تصریح کرد: منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر بجنورد فارغ از هر گونه جناح بازی سیاسی و تنها بر اساس مصلحت مردم و شایسته سالاری گزینه شهرداری را انتخاب می کنند.

عضو منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر بجنورد در ادامه افزود: نامزدهای احراز پست شهرداری هرکدام یک ساعت به معرفی و ارائه برنامه می پردازند و هر یک از اعضا سووال های خود را مطرح می کنند و نامزدهای نیز به پرسش ها پاسخ می دهند.

یزدانی اسامی نامزدها برای تصدی پست شهرداری بجنورد را علی نجفی، سیدعلی میرکریمی، علی گودرزی، مرتضی رحمانی مطلق، براتعلی خاکپور ذکر کرد.

 هادی زارعی هم اکنون شهردار بجنورد است.

شهرداری بجنورد در سال ۱۳۱۰ تاسیس شد و هم اکنون این شهر مرکز استان خراسان شمالی طبق سرشماری ۱۳۹۵ دارای ۲۲۸ هزار نفر جمعیت دارد که  با احتساب شهرداری مرکزی با سه مدیریت شهری اداره می شود.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان