آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ساعت ۱۹:۵۶
گزارش:

عامل ترویج خشونت در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شد

ریئس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری عامل ترویج خشونت در فضای مجازی خبر داد.
عامل ترویج خشونت در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شد  ,

به گزارش خبرنگار عصر اترک  از مانه و سملقان به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"یوسف شاکری" رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به قدرت نمایی و ترویج خشونت می کرد، خبر داد  .

وی گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد فضای مجاز، کارشناسان پلیس فتا از فعالیت فردی که در فضای مجازی علاوه بر ایجاد ترس و وحشت برای شهروندان اقدام به قدرت نمایی و ترویج خشونت می کرد، مطلع شده و بلافاصله موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش کارشناسان، این فرد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، افزود: متهم در بازجویی های انجام شده با توجه به ادله و مستندات موجود به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انچام مراحل قانونی، به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در فضای مجازی اخلاق و رفتار مناسب را رعایت کنند و هرگز اقداماتی از این قبیل را منتشر نکنند.

سرهنگ شاکری در پایان با تاکید بر اینکه پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شروندان عزیز است، خاطر نشان کرد: شماره تماس 096380 به عنوان پل ارتباطی شهروندان با پلیس فتا به صورت 24 ساعته فعال بوده و آماده ارائه خدمات انتظامی در حوزه سایبر است.

انتهای پیام/ص


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان