آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ساعت ۲۰:۳۰
در خراسان شمالی؛

۷۳۸ راس گوسفند برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد ذبح شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: به مناسبت عید قربان ۷۳۸ راس گوسفند توسط این نهاد ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع شد.
۷۳۸ راس گوسفند برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد ذبح شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در این باره اظهار کرد: ارزش این گوسفندان بیش از ۱۶ میلیارد ریال بوده است که هزینه خرید آن با کمک کمیته امداد همچنین با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری تامین شده است.

الهی راد با اشاره به اینکه طرح نذر قربانی در سطح ملی با مدیریت کمیته امداد اجرایی شد، گفت: پایگاه مرکزی خراسان شمالی همزمان با روز عید قربان به منظور جمع آوری نذورات مردمی افتتاح شد.

وی همچنین افزود: جمع‌آوری نذورات و گوشت‌های قربانی مردم تنها محدود به روز عید قربان نبوده و در روزهای آینده نیز نیکوکاران می توانند نذورات خود را در اختیار مراکز نیکوکاری و یا کمیته امداد قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در ادامه بیان کرد: هیات امنای مساجد، معتمدان محلات و مراکز نیکوکاری با کمیته امداد همکاری و مشارکت دارند و گوشت‌های قربانی و نذورات جمع‌آوری شده را در اسرع وقت بین نیازمندان استانی توزیع می‌کنند.

الهی راد گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری #۰۵۸*۸۸۷۷* و یا از طریق سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰  در این کار خیر مشارکت کنند.

به گزارش عصراترک، بیش از ۵۹ هزار و ۲۳۷ خانوار با جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر در استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

انتهای پیام/قهرمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان