آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ساعت ۲۱:۲

مراجعه به مراکز تجمیع واکسیناسیون برای دریافت دوز دوم واکسن سینوفارم + لیست آدرس ها

رئیس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: گروه سنی بالای 70 سال که دوز اول واکسن سینوفارم را دریافت کردند در اسرع وقت برای دریافت دوز دوم به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.
مراجعه به مراکز تجمیع واکسیناسیون برای دریافت دوز دوم واکسن سینوفارم + لیست آدرس  ها,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، فیض اله برزگر با اعلام این خبر گفت: 15 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان وجود دارد که افراد می توانند به آن ها مراجعه کنند.


وی ادامه داد: در شهرستان های بجنورد، شیروان و مانه و سملقان هر کدام یک مرکز، در شهرستان های رازوجرگلان و جاجرم سه مرکز، در شهرستان فاروج دو مرکز و شهرستان گرمه چهار مرکز برای انجام واکسیناسیون در نظر گرفته شده است.


برزگر بیان کرد: در بجنورد دبستان شهدای فرهنگی، در شیروان دبستان ابتدایی 12 بهمن و در مانه و سملقان نیز سالن فجر به عنوان مرکز تجمیعی واکسیناسیون انتخاب شده است.


وی خاطرنشان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهری راز، مرکز خدمات جامع سلامت شهری/روستایی غلامان و یکه سعود در شهرستان رازو جرگلان، دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س)، مرکز خدمات جامع سلامت سنخواست و شوقان در شهرستان جاجرم، مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی فاروج و تیتکانلو در شهرستان فاروج، مرکز خدمات جامع سلامت شهری/روستایی گرمه، مرکز خدمات سلامت شهری درق و ایور و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی رباط قره بیل در شهرستان گرمه از دیگر مراکز تجمیع سطح استان است.

 

انتهای پیام/ رحمانی 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان