آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ساعت ۱۵:۵۹

کم کاری آب و فاضلاب آشخانه از بی توجهی به مشکلات آبی تا پرداخت نشدن حقوق دو ماهه نیروها

شرکت آب و فاضلاب شهرستان آشخانه مدتی است که نسبت به انجام اموری که بر عهده دارند، کوتاهی می کند و با توجه به گزارشات زیاد مبنی بر خرابی ها و مشکلات آبی بی توجه از کنار آنها عبور کرده که باعث دردسرهای زیادی برای مردم شده است.
کم کاری آب و فاضلاب آشخانه از بی توجهی به مشکلات آبی تا پرداخت نشدن حقوق دو ماهه نیروها,ابفا، خراسان شمالی، پهلوانی، کارمندان،حقوق،

به گزارش عصراترک طبق شنیده ها با گذشت سه ماه از سال ۱۴۰۰ ظاهراً حقوق دوماه کلیه کارمندان شرکت آب و فاضلاب شهرستان مانه و سملقان واریز نشده است؛ اما نکته قابل توجه این است که در این وضعیت مدیر آن به تازگی تغییر کرده است.


البته لازم به ذکر است عملکرد نامطلوب در این شرکت تنها مربوط به پرداخت نشدن حقوق آنها خلاصه نمی شود و براساس مشاهدات صورت گرفته اینگونه برآورد می شود که این مشکلات خیلی مدنظر نبوده است و به راحتی با بی مسئولیتی کامل از کنار آن گذشته شده است.


به طور نمونه طی سال گذشته بارها خبرهایی مبنی بر هدر رفت آب در این روزهای بی آبی و گرمای تابستان، بهداشتی نبودن آب شرب به این اداره گزارش شده و در قبال هیچ یک عکس العملی به دست نیامده است.


نشت آب در روستای برج در سال 99 بعد از گذشت 6 ماه، با پیگیری های مداوم مردم و رسانه ترمیم شد، و دلیل در تاخیر این کار را نبود یک پیمانکار اعلام کرده بودند.

 

 

همچنین مشکلات قطعی آب به دلیل قطع شدن برق نیز از مواردی بوده که در این فصل برای مردم دردسر ساز شده است، به گونه ای که موتورهایی که مخصوص خروج آب بوده اند، بعد از قطع شدن برق، تا چندین روز قطعی آب ادامه پیدا می کند.


یکی از موضوعات قابل توجه دیگر که یک طرف آن به اداره آب مانه و سملقان مرتبط می شود، مربوط به هدر رفتن آب به مدت یک سال در روستای عشق آباد این شهرستان است که آب پمپاژ می شود،علاوه بر اینکه حجم زیادی تبخیر میشود مابقی دوباره به زمین برمی گردد.

 


علاوه بر این در تیر ماه سال جاری، ماموران شرکت آبفا اقدام به کندن زمین و آسفالت برای جایگذاری طرح اگو کرده اند، اما ظاهرا این ماموران آدرس را به اشتباه مراجعه کرده اند و آنها پیش از آنکه نسبت به مکان اطمینان حاصل کنند، در حالی که صاحب خانه در منزل نبوده و بنا بر تکیه بر حرف فرزند خانواده نسبت به کندن حیاط این شهروند اقدام و بعد از انجام کار متوجه شده اند که آدرس را اشتباهی آمده اند و محل را به همان شیوه رها و وضعیت نامناسبی در حیاط این فرد ایجاد کرده اند.

 

 

مشکلات مربوط به حوزه مدیریتی این اداره تمام شدنی نیست، روزانه پیام های مردمی زیادی مبنی بر قطعی، کم فشاری، بهداشتی نبودن آب در روستاهای کشانک،اسپاخو، چمن بید،کلاته ازادگان، عشق آباد،شیر آباد، زرد، درک، ملاحسن، نجف، اسلام آباد، انصار به دست می رسد.


همچنین روستای ملاحسن این شهرستان به دلیل بهداشتی نبودن آب شرب، برای مردم این روستا مشکل زا شده است و بعد از آزمایشات انجام شده توسط مرکز بهداشت مشخص شده که این آب بهداشتی نیست و باعث بیماری چندین نفر شده است.


در روستای انصار و اسلام آباد دو چاه دارند که قابل شرب نیست و مردم از یک لوله که از چاه قدیمی نشات می گیرد برای شرب استفاده می کنند و مجبورند تا مسجد بروند و اب تهیه کنند.

 

انتهای پیام/ زهرا صدیقی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان