آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ساعت ۲۱:۵۵

کشف ۵ دستگاه ماینرقاچاق در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف 5 دستگاه ماینرقاچاق و دستگیری 4 نفر متهم دراین شهرستان خبر داد .
 کشف 5 دستگاه ماینرقاچاق در اسفراین  ,

به گزارش عصر اترک از اسفراین ،سرهنگ "مجید یگانه پور" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در منزل شخصی شان اقدام به نگهداری و استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال می کنند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. 
وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران در چند عملیات جداگانه محل نگهداری این دستگاه ها را شناسایی کردند، افزود: با سرعت عمل و اقدام به موقع ماموران در بازرسی از محل های مورد نظر 5 دستگاه ماینر قاچاق کشف و ضبط شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه ارزش این تعداد دستگاه ماینر60 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه 4 نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند. 
این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان کالاو ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری داخلی است و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/ ح


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان