آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ساعت ۲:۳۵
مدیر مدرسه علمیه اهل تسنن خراسان شمالی:

انتخاب رئیس جمهور با رای بالا ، اقتدار جهانی را تضمین می کند

آخوند سرافراز با بیان اینکه رئیس جمهوری که با اکثریت آرا انتخاب شود، مطمئنا اقتدار زیادی خواهد داشت و می تواند در سطح جهان حرفش را با قاطعیت بزند، گفت: اگر حضور کم رنگی در انتخابات داشته باشیم این امیدواری در بین دشمنان به وجود می آید که می توانند بین مردم و حاکمیت نفوذ کنند و این نعمت امنیت را از ما بگیرند.
انتخاب رئیس جمهور با رای بالا ، اقتدار جهانی را تضمین می کند,خراسان شمالی+بجنورد+انتخابات+آخود سرفراز+اهل تسنن+اهل سنت+ترکمن

به گزارش پایگاه خبری بجنا، خالمحمد آخوند سرفراز مدیر مدرسه علمیه اهل تسنن خراسان شمالی اظهار داشت: قبل از اسلام اهمیتی برای زنان قائل نبودند و آنان را زنده به گور می کردند. اما اسلام ارزش و جایگاه زنان را برابر با مردان دانسته است و هیچ گونه محدودیتی برای تعلیم و تربیت و فعالیت اجتماعی زنان قائل نیست.

وی افزود: طی جلساتی که با مسئولین استانی داشتم آنان را قانع کردم تا بستر تحصیل دختران را در سطح استان به ویژه مناطق روستای مانه سملقان و راز و جرگلان را فراهم کنند. 

آخوند سرفراز ضمن تاکید بر اهمیت شرکت در انتخابات، گفت: زنان نصف جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و در نصف دیگر جامعه نیز تاثیر مستقیمی را دارند. شرایط کنونی ما، شرایط خاصی است و دشمن، از هر طرف به دنبال رخنه در کشور است تا از یک سو اهمیت و ارزش انتخابات و از سوی دیگر مشارکت را پایین بیاورد و دشمنان این تبلیغ را بکنند که مردم ایران پشت سر نظامشان نیستند. 

مدیر مدرسه علمیه اهل تسنن خراسان شمالی اظهار داشت: شما بانوان، خصوصا بانوان ترکمن، با تصمیم قاطع در راستای، دخالت در سرنوشت زندگی خود که مشارکت در انتخابات است، می توانید یک نه محکم به یاوه گویان و دشمنان سرزمین ایران بدهید.

وی با اشاره با آن که شرکت در انتخابات 5 دلیل مهم دارد گفت: اولین دلیل آن است که عقل یک انسال عاقل ایجاب می کند که در سرنوشت خودش دخالت داشته باشد؛ شاید نارضایتی هایی در سطح جامعه وجود داشته باشد و تبلیغات رسانه های خارجی درون ما تاثیر کرده باشد اما بسیار اهمیت دارد که چه کسی در آینده به عنوان رئیس جمهور کشور باشد.

این مقام مسئول افزود: دومین دلیل آن است که، از لحاظ شرعی و قانونی ما مکلف به شرکت در انتخابات هستیم؛ ما اهل سنت شرعا موظف به انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور کشور هستیم و قانون نیز تصویب کرده است که با رسیدن به سن 18 سال مجاز به شرکت در انتخابات و سرنوشت خود هستیم. 

آخوند سرافراز تاکید کرد: باید در انتخابات شرکت کنیم تا امنیت کشور که حاصل تلاش و مجاهدت های بسیار زیادی از جانب شهدااست با شرکت در انتخابات به جهان اعلام  کنیم که هنوز پشت سر نظام و حاکمیت خود ایستاده ایم. 

وی افزود: رئیس جمهوری که با اکثریت آرا انتخاب شود، مطمئنا اقتدار زیادی خواهد داشت و می تواند در سطح جهان حرفش را با قاطعیت بزند. لذا ما عقلا و شرعا موظف در، شرکت در انتخابات هستیم و اگر حضور کم رنگی در انتخابات داشته باشیم این امیدواری در بین دشمنان به وجود می آید که می توانند بین مردم و حاکمیت نفوذ کنند و این نعمت امنیت را از ما بگیرند.

آخوند سرافراز ادامه داد: سومین دلیل آن است که، طبق بیانات مقام معظم رهبری وظیفه ما شرکت در انتخابات است و ما اهل سنت نیز، مقام معظم رهبری را به عنوان اولی الامر خود دانسته و از او اطاعت می کنیم.

مدیر مدرسه علمیه اهل تسنن خراسان شمالی گفت: دلیل چهارم از موارد اهمیت شرکت در انتخابات این است که، انتخاب و رای شما، حق شما و به عنوان سرمایه شماست که اگر شما از این حق استفاده نکردید، این حق از بین می رود.

وی با بیان اینکه هنوز در برخی از کشورها زنان حق شرکت در انتخابات را ندارند ، گفت:  جمهوری اسلامی  همانطور که برای مردان حق رای قائل شده است برای زنان نیز این حق را داده است.

وی خاطرنشان کرد: دلیل آخر آن است که یک رای ما هم در این انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز است و هر یک رای هم بسیار مهم است.

انتهای پیام/ یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان