آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ساعت ۰:۲۶
مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی:

۷۹۳ سری جهیزیه تهیه و بین نوعروسان توزیع شد

مجید الهی رهد با بیان اینکه رزمایش مواسات و همدلی از دیگر صحنه هایی بود که با حضور بسیجان در کنار مجموعه کمیته امداد نتایج خوبی را رقم زده است، گفت: سال گذشته با کمک خیرین 793 سری جهیزیه تهیه و در بین نوعروسان توزیع شد.
793 سری جهیزیه تهیه و بین نوعروسان توزیع شد,خراسان شمالی+بجنورد+سپاه+کمیته امداد+کمک مومنانه+جهیزیه+بسته معیشتی

به گزارش پایگاه خبری بجنا، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در حاشیه نهمین مراسم مواسات، همدلی و کمک مومنانه ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت اظهار داشت: همکاری مجموعه کمیته امداد و سپاه استان در عرصه های مختلف از جمله ساخت مسکن برای سیل زدگان و زلزله زدگان در سال های پیش بسیا ستودنی است.

وی افزود: رزمایش مواسات و همدلی از دیگر صحنه هایی بود که با حضور بسیجان در کنار مجموعه کمیته امداد نتایج خوبی را رقم زده است. در ماه مبارک رمضان تمامی آشپزخانه های نواحی بسیج،به طبخ غذای گرم برای نیازمندان و همچنین توزیع بسته های معیشتی و افطاری ساده می پرداختند. 

الهی راد اظهار داشت: در سال های گذشته طی تفاهمنامه ای که میان کمیته امداد، استانداری و سپاه استان صورت گرفت  793 سری جهیزیه تهیه و بین نوعروسان توزیع شد. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: طبق بررسی های صورت گرفته طلاق در بین زوج هایی که از آموزش های فرهنگی بهرمند شده و از جهیزیه امداد استفاده کرده اند نسبت به جامعه بسیار پایین تر می باشد. 

این مقام مسئول در انتها گفت: در آینده نزدیک با همکاری کمیته امداد و سپاه استان مصادف با روز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) تعداد زیادی جهیزیه تهیه شده و به نوعروسان هدیه شود. مقدمات 420 سری جهیزیه فراهم شده است.

انتهای پیام/ یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان