آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ساعت ۲۱:۴۵
سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان عنوان کرد:

انجام ۲۱ هزار بازدید در رازو جرگلان/ پلمب ۵۸ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

رضا علی یوسفی با اشاره به اینکه در سال 99 تعداد 20 هزار و 937 مورد بازدید توسط بازرسان انجام شد، گفت: در بازدیدهای انجام شده 58 مورد پلمب و 979 مورد اخطاریه صادر شد، علاوه براین 318 پرونده نیز به مراجع رسیدگی تخلفات ارجاع داده شدند.
انجام ۲۱ هزار بازدید در رازو جرگلان/ پلمب ۵۸ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی,

رضا علی یوسفی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه در سال 99 بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان در دو نوبت صبح و عصر بر مراكز تهيه و توزيع موادغذایی و اماكن عمومی نظارت داشته اند، اظهار داشت: براین اساس در سال گذشته تعداد 20 هزار و 937 مورد بازدید توسط بازرسان انجام شده است.

 

وی ادامه داد: بازرسی های انجام شده شامل هفت هزارو 321 مورد امکنه عمومی، 11 هزار و 573 مورد مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و دو هزار و 43 مورد کارگاه های خانگی و غیر خانگی بوده است.

 

یوسفی اضافه کرد: در بازدیدهای انجام شده 58 مورد پلمب و 979 مورد اخطاریه صادر شد، علاوه براین 318 پرونده نیز به مراجع رسیدگی تخلفات ارجاع داده شدند.

 

وی عنوان کرد: نظارت های بهداشتی از سوی تیم نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی همچنان ادامه دارد و با متصدیانی که پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی را رعایت نکنند، برخورد جدی خواهد شد.

 

یوسفی با اشاره به فرارسیدن عید فطر گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، نماز عید فطر در این شهرستان برگزار می شود بنابراین از مردم می خواهم ضمن رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک، سجاده و مهر شخصی به همراه داشته باشند.

 

انتهای پیام/ ر


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان