آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ساعت ۲۲:۳۳
مدیر حوزه علمیه دهستان حصارچه:

نباید مشکلات اقتصادی مانعی برای حضور مردم در انتخابات شود/ مردم با انتخاب شایسته به مشکلات پایان دهند

آخوند محمد ساجدی گفت: این قابل قبول است که در شرایط فعلی مردم از لحاظ اقتصادی تحت فشار هستند، اما برای نقش بر آب کردن توطئه های دشمن باید به صحنه بیایند و با انتخاب یک فرد اصلح و شایسته به تمامی این مشکلات پایان دهند.
نباید مشکلات اقتصادی مانعی برای حضور مردم در انتخابات شود/ مردم با انتخاب شایسته به مشکلات پایان دهند,

آخوند محمد ساجدی، مدیر حوزه علمیه دهستان حصارچه در شهرستان رازو جرگلان در گفتگو با عصراترک با اشاره به اینکه کاندیدای انتخابات شورای شهر و روستا یا ریاست جمهوری در جایگاه اول باید با تقوا و دیندار باشد، اظهار داشت: فرد مورد نظر باید با عدالت، باسواد، نسبت به مشکلات جامعه و کشور آگاهی داشته باشد و از مقام معظم رهبری تبعیت داشته باشد.


وی ادامه داد: در آستانه روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهور، علما، ائمه جماعت، افراد با نفوذ باید به مردم آگاهی دهند و آن ها را متوجه کنند که نسبت به انتخابی که انجام می دهند هوشیاری کامل داشته باشند.


آخوند ساجدی افزود:  در حال حاضر دشمنان به اتفاقات جامعه ایران  و این  دوره از انتخابات ریاست جمهوری چشم دوخته اندو  تمام تلاشش را به کار می گیرد که مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند، ولی با توجیه کردن مردم و ایجاد آگاهی قطعا کشور ایران که در حال حاضر در سطح جهان در تراز اول امنیت و ثروت الهی قرار دارد، سربلندی اش حفظ خواهد شد.


مدیر حوزه علمیه دهستان حصارچه خاطرنشان کرد: این قابل قبول است که در شرایط فعلی مردم از لحاظ اقتصادی تحت فشار هستند، اما برای نقش بر آب کردن توطئه های دشمن باید به صحنه بیایند و با انتخاب یک فرد اصلح و شایسته به تمامی این مشکلات پایان دهند.

وی با اشاره به اینکه این حضور در پای صندوق های رای بر تقویت وحدت در استان و کشور منتج می شود، گفت:  وقتی مردم دست به دست دهند و یک فرد اصلح و شایسته را انتخاب کنند، قطعا چندین برابر در وحدت جامعه تاثیرگذار است.


آخوند ساجدی خاطرنشان کرد: اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند، در واقع با عدم حضور از دشمنان حمایت کرده اند و ناخواسته در راستای اهداف دشمنان گام برداشته اند.

 

انتهای پیام/ رحیمی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان