آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ساعت ۱۸:۲۶
معاون امورمشترکین شرکت آب وفاضلاب خراسان شمالی:

شناسایی ۹۸۰ انشعاب غیر مجاز در روستا‌های خراسان شمالی

پارسال ۹۸۰ انشعاب غیر مجاز در روستا‌های استان شناسایی شد.
شناسایی ۹۸۰ انشعاب غیر مجاز در روستا‌های خراسان شمالی,خراسان شمالی+بجنورد+انشعاب آب+فاضلاب+محمد رضا شیردل

به گزارش پایگاه خبری بجنا، به نقل از صدا و سیمای خراسان شمالی،  معاون امورمشترکین شرکت آب وفاضلاب خراسان شمالی  با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز معضل اساسی افزایش مصرف آب در روستا‌های خراسان شمالی محسوب می‌شود، گفت: همچنین بیشتر قطعی آب به علت انشعابات غیر مجاز اتفاق می‌افتد.

محمد رضا شیردل افزود: از ۹۸۰ انشعاب غیر مجاز شناسایی شده، تا کنون ۳۵۹ انشعاب جمع آوری، ۱۷۴ تا به انشعاب مجاز تبدیل شد و ۱۷۷ انشعاب غیر مجاز نیز در دست اقدام ویا پیگیری قضایی است.

به گفته شیردل ۲۷۰ انشعاب هم از پشت کنتور یا دارای اشترک برای مصراف غیر مجاز نصب شده و مورد استفاده قرار می‌گرفت که شناسایی شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرایم انشعابات غیرمجاز در روستا‌ها در دیماه سال گذشته، گفت: ۶۲ خود اظهاری داشتیم که جرایم بخشوده شدو انشعابات غیر مجاز هم به مجاز تبدیل شد.

معاون امورمشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اضافه کرد: همچنین هر گونه واحد مسکونی که شهر‌ها و روستا‌ها قبل از ۳۱ تیرماه سال ۹۶، خارج از طرح هادی یا بدون مجوز ساخته شده، اگر در ۱۵ روز دستگاه‌های مربوطه جواب استعلام را پاسخ ندهد، آبفا انشعابات غیر دائم برای این واحد مسکونی نصب می‌کند.

به گفته شیردل هر شهروندی که انشعاب غیر مجازی را گزارش دهد ۱۰۰ هزارتومان و گزارش هر نصاب غیر مجاز ۵۰۰ هزار تومان پاداش دریافت می‌کند.

خراسان شمالی ۱۲۱ هزار مشترک مجاز در روستا‌ها دارد.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان