آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ساعت ۲۳:۵۵
گزارش تصویری؛

همایش مجمع عالی بسیجیان در بجنورد

مجمع عالی بسیجیان خراسان شمالی امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع)، علمای شیعه و سنی و جمعی از مسئولین استان در محل دهکده مقاومت سپاه حضرت جوادالائمه علیه الاسلام برگزار شد.
همایش مجمع عالی بسیجیان در بجنورد,خراسان شمالی+بجنورد+نوری+نماینده ولی‌فقیه+بسیج+ مجمع عالی بسیجیان

به گزارش عصراترک، حجت الاسلام رضا نوری، رئیس مجمع عالی بسیجیان استان خراسان شمالی و نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در مجمع عالی بسیجیان اظهارکرد: تمام قدرت های دنیا برای نا امن کردن کشور ایران، هزینه های زیادی کردند، تروریست تربیت کردند، به روش های مستقیم و غیرمستقیم تلاش کردند، اما نتوانستند کشور را نا امن کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو هستند، گفت: دستاوردهای زیادی بعد از انقلاب اسلامی ایران کسب شده که از برکات نظام و غیرقابل قیاس با گذشته است.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه امام علی (ع) در تقوا، زهد، عبادت، عدالت خاص بودند، اظهارکرد: امروز جامعه به این ویژگی ها نیاز دارد.

وی ادامه داد: عدالت در هزینه کردن بیت المال، عدالت در انتخاب افراد در مناصب، اجرای قوانین به صورت مساوی برای همه افراد از جمله ویژگی هایی است که امام علی (ع) آن را مدنظر قرار می دادند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: باید ببینیم امروزه به چه میزان از ویژگی های شخصیتی امام علی(ع) در مدیریت، انجام مسئولیت و سیاست بهره برداری می شود.

وی شفافیت و انتخاب افراد توانمند و شایسته را از ویژگی های حکومت داری ایشان برشمرد و افزود: آیا امروز از امام علی (ع) در انتخاب افراد برای مسئولیت های مختلف الگو گیری شده است.

نماینده ولی فقیه زهد را از دیگر ویژگی های شخصیتی مولای متقیان ذکرو خاطرنشان کرد: امروز چه میزان سعی بر این است که سفره هایمان همچون سفره فقرا باشد.

 

انتهای پیام/رحمانی

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان