آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ساعت ۲۲:۶

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند شیروان

فرمانده سپاه شیروان گفت: به همت خیرین، قرارگاه مواسات و سپاه شهرستان 500 بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند این شهرستان در ایام دهه فجر توزیع شد.
توزیع 500 بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند شیروان,

عباسعلی ریحانی، فرمانده سپاه شیروان در گفتگو با پایگاه خبری شیروان،  اظهار داشت: همچنین در طرح مشترک سپاه با شبکه بهداشت در طرح شهیدسلیمانی برای افرادی که به کرونا مبتلا شده اند و در قرنطیه خانگی بودند و از سویی نیازمند و تحت حمایت هیچ دستگاهی نبودند بسته معیشتی توزیع شد و از سایر اعضای خانواده هم تست کرونا برای جلوگیری و پیشگیری از شیوع ویروس و حمایت های دیگر انجام شد که این طرح همچنان ادامه دارد.

ریحانی عنوان کرد: طی این چهار مرحله با کمک خیرین، سپاه، گروه های جهادی، قرارگاه مواسات و برخی از دستگاه های شهرستان در قالب طرح کمک های مومنانه تعدادی بسته معیشتی در روستاها توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: طی دو روز اخیر 50 هزار عدد ماسک از مشهد توسط واحدهای دانش آموزی شهید بهنام محمدی بسیج تهیه و خریداری شده که به زودی در مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، طی چهار مرحله بیش از 15 هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند شناسایی شده در این شهرستان توزیع شده که هر کدام از این بسته ها شامل اقلام مرغ، برنج، روغن، رب، سویا، ماکاروانی، حبوبات و غیره بوده است.

فرمانده سپاه شیروان ادامه داد: طی این چهار مرحله با کمک خیرین، سپاه، گروه های جهادی، قرارگاه مواسات و برخی از دستگاه های شهرستان در قالب طرح کمک های مومنانه تعدادی بسته معیشتی در روستاهای شهر توزیع شد و علاوه بر این 150 هزار پُرس غذای گرم بین خانوار های محروم و سه هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان