آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ساعت ۲۱:۶
مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی عنوان کرد:

رتبه پنجم خراسان شمالی در ضریب پوشش بیمه ای صندوق بیمه روستا و عشایر ایران/پیش بینی جذب ۱۸ هزار بیمه پرداز جدید

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: صندوق بیمه روستا و عشایر خراسان شمالی در حال حاضر با وجود 45 هزار بیمه پرداز فعال، در جدول ضریب پوشش بیمه ای صندوق بیمه روستا و عشایر ایران در رتبه پنجم قرار گرفته است.
رتبه پنجم خراسان شمالی در ضریب پوشش بیمه ای صندوق بیمه روستا و عشایر ایران/پیش بینی جذب 18 هزار بیمه پرداز جدید,

محمدرضا غلام ‌زاده، مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 60 هزار نفر از جمعیت خراسان شمالی عضو صندوق بیمه روستا و عشایر استان هستند که 45 هزار نفر از آنان حق بیمه خود را ماهانه پرداخت می کنند.

غلام زاده گفت: در حال حاضر صندوق بیمه روستا و عشایر خراسان شمالی در جدول بیمه صندوق بیمه روستا و عشایر ایران در رتبه پنجم قرار دارد.

وی افزود: بیشترین ضریب پوشش بیمه ای این صندوق در استان خراسان شمالی، در شهرستان جاجرم است.

وی درباره 15 هزار عضو این صندوق که در حال حاضر حق بیمه خود را به این صندوق نمی پردازند نیز بیان کرد: با پایش انجام شده، مشخص شد که یک درصد از آنها تحت پوشش سایر بیمه ها قرار گرفته اند و حدس زده می شود که نیمی دیگر از آنها نیز تحت پوشش سایر صندوق های بیمه ای قرار گرفته باشند که نیازی نیست دیگر به این صندوق بیمه پرداخت کنند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی همچنین به طرح پوشش بیمه ای یک میلیون و 400 هزار نفر از جمعیت ساکن مناطق روستا و عشایر کشور که تحت پوشش هیچ صندوق بیمه ای نیستند همچنین زنان سرپرست خانوار و دهک های پایین اقتصادی در کشور ، اعلام کرد: پیش بینی می شود با اجرای این طرح در کشور، 18 هزار نفر از این جمعیت از خراسان شمالی عضو این صندوق بیمه ای بشوند.

وی در بخش دیگری از سخن خود به موضوع نقل و انتقالات سنوات بیمه شدگان صندوق بیمه روستا و عشایر به بیمه تامین اجتماعی کشور و بالعکس اشاره کرد و گفت: این نقل و انتقالات طی 13 سال جریان داشت، با این وجود از سال 97 با صدور بخشنامه ای داخلی توسط مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور جلوی نقل سوابق از صندوق بیمه روستا و عشایر به سازمان تامین اجتماعی گرفته شد.

وی عنوان کرد: با میانجگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این بخشنامه لغو و وضعیت به شرایط گذشته بازگشت.

در عین حال، غلام زاده بیان کرد: طی 13 سال نخستی که نقل و انتقالات میان این دو صندوق بیمه ای جریان داشت، در خراسان شمالی 104 بیمه پرداز از صندوق بیمه روستا و عشایر سوابق خود را به سازمان بیمه تامین اجتماعی منتقل کردند تا با شرایط بیمه تامین اجتماعی بازنشسته شوند و مستمری دریافت کنند..

انتهای پیام/قهرمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان