آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ساعت ۵:۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی اعلام کرد:

بهره برداری از ۸۸۵ پروژه در دهه فجر امسال/ جشن اتمام عملیات چهار بانده شدن جاده بجنورد-گلستان، ۶ ماه دیگر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: 885 پروژه با صرف پنج هزار و 900 میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.
بهره برداری از 885 پروژه در دهه فجر امسال/ جشن اتمام عملیات چهار بانده شدن جاده بجنورد-گلستان، 6 ماه دیگر,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، غلام رضا هوایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی امشب در نشست خبری اظهار کرد: در دهه فجر امسال 885 پروژه شامل پروژه های شهری، روستایی و عمرانی با صرف پنج هزار و 900 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسند.

هوایی گفت: از مجموع این پروژه ها، 162 پروژه در شهرستان بجنورد، 115 پروژه در شهرستان شیروان، 142 پروژه در شهرستان اسفراین، 62 پروژه در شهرستان جاجرم، 83 پروژه در شهرستان فاروج، 53 پروژه در شهرستان گرمه و 124 پروژه در شهرستان مانه و سملقان و 135 پروژه در شهرستان راز و جرگلان بهره برداری خواهند شد.

وی با اعلام اینکه واحد سوم بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان از جمله پروژه ه هایی هستند که در دهه فجر امسال بهره برداری می شوند، عنوان کرد: برای آماده سازی این واحد 125 میلیون یورو معادل دو هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: با بهره برداری از این واحد هزار و 434 مگاوات برق تولید می شود که این مقدار تولید پنج برابر برق مصرفی استان است.

هوایی خاطر نشان کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان شش واحد گازی و سه واحد بخار دارد.

افزون بر این، وی به احداث مرکز درمانی بیماری های خاص در شهر بجنورد اشاره و اعلام کرد: این پروژه در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه مساحت این مرکز درمانی چهار هزار و 200 متر مربع است، بیان کرد: برای این پروژه 60 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در بخش دیگری از سخن خود از اتمام روکش آسفالت 35 کیلومتر از محور بجنورد-جنگل گلستان تا پایان سال جاری خبر داد.

وی همچنین یادآور شد: تا پایان تیر ماه سال آینده تمامی محور بجنورد-جنگل گلستان چهار خطه می شود.

علاوه بر این، وی از آغاز عملیات راهسازی در محور بجنورد-سنخواست در آینده نزدیک و انجام تعریض و آسفالت محور بجنورد-اسفراین در بهار سال آینده خبر داد.

هوایی درباره احداث بیمارستان راز و جرگلان نیز عنوان کرد: تجهیز کارگاه برای آغاز ساخت این بیمارستان در حال انجام است.

وی به احداث ترمینال شهر بجنورد نیز اشاره کرد و گفت: کلنگ زنی این ترمینال در سمت غرب بجنورد به منظور آغاز ساخت آن به زودی انجام می شود.

وی درباره بلاتکلیفی بهره برداری از مسیر دوچرخه سواری در بجنورد نیز اظهار کرد: بهره برداری از مسیر دوچرخه سواری بجنورد به علت اینکه دارای نقایص فنی بود هنوز معطل گذاشته ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی افزود: کمیته ای به منظور انجام مطالعات دوباره برای تعیین مسیرهای دوچرخه سواری بجنورد تشکیل شده است تا پس از انجام ارزیابی مطالعات و تایید آن، اجرای آن در دستور کار شهرداری بجنورد قرار بگیرد.

وی در خاتمه در پاسخ به این سوال که استانداری خراسان شمالی نسبت به وضعیت پروژه های ناتمام ورزشی استان و انتقاد استاندار از نحوه مدیریت بخش ورزشی استان چه رویه ای را در پیش خواهد گرفت؟ نیز عنوان کرد: مدیر باید پیگیر باشد و روحیه انقلابی و مدیریت انقلابی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بر پاسخگوی به مطالبات حوزه خود و تکمیل اجرای پروژه های ناتمام ورزشی استان مکلف است.

هوایی گفت: درصورتیکه مدیر کل ورزش و جوانان استان کاری نکند جلوی این مدیر می ایستم.

انتهای پیام/قهرمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان