آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ساعت ۱۸:۱۹
سرپرست معاونت گردشگری خراسان شمالی عنوان کرد:

سرمایه گذاری ۲۵۶ میلیارد ریال اعتبار در مراکز گردشگری خراسان شمالی

ابوالفضل اسماعیلی حجم سرمایه‌گذاری در مراکز گردشگری استان در 9 ماهه سال جاری را ۲۵۶میلیارد و ۶۷۱میلیون ریال خواند و افزود: از این رقم، ۲۱میلیارد و ۳۹میلیون ریال در بخش دولتی و ۲۵۴۵میلیارد و ۶۳۲میلیون ریال در بخش خصوصی، حجم سرمایه‌گذاری طی این مدت بوده است.
سرمایه گذاری 256 میلیارد ریال اعتبار در مراکز گردشگری خراسان شمالی ,

ابوالفضل اسماعیلی، سرپرست معاونت گردشگری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه در ۹ ماهه نخست سال جاری با استفاده از پرداخت تسهیلات و حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده در بخش گردشگری استان، برای 240 نفر اشتغال ایجاد شده است، اظهار داشت: این میزان اشتغال با استفاده از پرداخت تسهیلات و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های گردشگری استان ایجاد شده است.

وی حجم سرمایه‌گذاری در مراکز گردشگری استان در این مدت را ۲۵۶میلیارد و ۶۷۱میلیون ریال برشمرد و افزود: از این رقم، ۲۱میلیارد و ۳۹میلیون ریال در بخش دولتی و ۲۵۴۵میلیارد و ۶۳۲میلیون ریال در بخش خصوصی، حجم سرمایه‌گذاری طی ۹ ماهه گذشته سال جاری بوده است.

سرپرست معاونت گردشگری خراسان شمالی عنوان کرد: علاوه بر این تسهیلات، فعالان و شاغلان حوزه گردشگری استان در ۹ ماهه سال جاری، ۱۴ میلیارد ریال نیز تسهیلات کرونا دریافت کردند که باعث بازگشت ۹۵ نفر به چرخه اشتغال شد.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای 13 پروژه شاخص حوزه گردشگری از سوی بخش خصوصی و دولتی در سال جاری، گفت: در حال حاضر با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری، بیش از 15پروژه در حال اجرا نیز در استان وجود دارد که مرکز تفریحی گردشگری، هتل، اقامتگاه‌ها بوم‌گردی، مجتمع اقامتی‌پذیرایی و بین‌راهی، کمپینگ گردشگری و سفره‌خانه سنتی ازجمله این پروژه‌ها است.

 

انتهای پیام/ رحمانی 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان