آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ساعت ۲۲:۹
معاون ابتدایی آموزش‌ و پرورش خراسان‌شمالی خبر داد:

ثبت نام ۱۵ هزار نوآموز خراسان شمالی در طرح آموزش مجازی پیش دبستانی رایگان

عصمت بدخشان گفت: از ابتدای آغاز طرح سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش دبستانی رایگان تاکنون 15 هزارو 606 نفر از استان خراسان شمالی در این طرح ثبت نام کرده اند.
ثبت نام 15 هزار نوآموز خراسان شمالی در طرح آموزش مجازی پیش دبستانی رایگان ,

به گزارش عصراترک، عصمت بدخشان، معاون ابتدایی آموزش‌ و پرورش خراسان‌شمالی پیش از ظهر امروز در آئین رونمایی از محتوای الکترونیکی و کانال آموزش مجازی شبکه شاد ویژه نوآموزان پیش دبستانی استان اظهار داشت: تاکنون 200 محتوای الکترونیکی مبنی بر آموزش مجازی پیش دبستانی طراحی شده که 50 محتوا در کانال مجازی شبکه شاد بارگذاری و در دسترس دانش آموزان قرار گرفته شده است.

معاون ابتدایی آموزش‌ و پرورش خراسان‌شمالی ادامه داد: در راستای این طرح نوآموزان پنج سال تمام واجد شرایط که در مراکز پیش دبستانی ثبت نام نکرده اند، شناسایی می شوند.

وی گفت: دستورالعمل طرح ملی پوشش سراسری و آموزش مجازی پیش دبستانی به صورت رایگان به همه شهرستان ها و مناطق استان ارسال شده است و اطلاع رسانی گسترده از طریق فضای مجازی و رسانه های استانی انجام شده است.

 

ثبت نام 85 درصدی نوآموزان خراسان شمالی در این طرح

مهدی مودی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی: 85 درصد از نوآموزان استان خراسان شمالی در طرح سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش دبستانی رایگان استان تحت پوشش قرار گرفته اند.

 وی با اشاره به اینکه 180 هزار دانش آموز در مدارس استان خراسان شمالی تحصیل می کنند، گفت: از این تعداد 58 درصد دانش آموزان در مقطع ابتدایی تحصیل دارند.

مودی اضافه کرد: باتوجه به اینکه مقطع ابتدایی به دلیل پایه و اساس آموزش از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است، قطعا باید در این حوزه تمرکز خاصی شود.

 وی افزود: از مجموع دانش آموزان خراسان شمالی 79 درصد به شبکه آموزش دسترسی دارند و براین اساس ادامه روند آموزششان انجام می شود و مابقی دانش آموزان نیز براساس سایر روندهای تدریس با رعایت پروتکل های بهداشتی روند یادگیری را دارند.

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان