آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۳۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ساعت ۲۱:۴۰
نائب رئیس هیئت قایقرانی خراسان شمالی :

دو تیم قایقرانی خراسان شمالی به لیگ برتر کشور اعزام می شوند

شیما پاکمنش با اشاره به اینکه لیگ برتر روئینگ یادواره سردار سلیمانی در تاریخ 22 و 23 دیماه در تهران برگزار می شود، گفت: دو تیم بانوان و آقایان از خراسان شمالی نیز به این مسابقات اعزام می شوند.
دو تیم قایقرانی خراسان شمالی به لیگ برتر کشور اعزام می شوند ,

شیما پاکمنش، نائب رئیس هیئت قایقرانی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: تیم روئینگ خراسان شمالی با نام باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بجنورد، در مسابقات لیگ برتر قایقرانی کشور یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حضور پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد:  لیگ برتر روئینگ یادواره سردار شهید سلیمانی در تاریخ ۲۲ و ۲۳ دی ماه به میزبانی دریاچه آزادی تهران با حضور هشت تیم در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

پاکمنش اضافه کرد: تیم آقایان متشکل از حمید رضوانی، آراد سلیمان پور، اردوان ایمانخواه، امیررضا عبداللهی و عطا زارعی به سرپرستی هادی راضیان و مربی گری محمد علی قراعت و فرزین رضایی در این لیگ حضور پیدا خواهند کرد.

نائب رئیس هیئت قایق رانی خراسان شمالی عنوان کرد: همچنین تیم بانوان با ترکیب مریم امیدی پارسا، هانیه خورسند، سما حشمدار، پریناز مهدی خانی و الهه رحیمی با سرپرستی آنیتا شاکری و مربی گری حمیرا برزگر در رقابت های لیگ برتر کشور شرکت می کنند.

وی گفت: مسابقات لیگ روئینگ باشگاههای کشور در چهار مرحله طی دو روز با فاصله، حداقل یک ماه و حداکثر چهار ماه و هر روز دو مرحله، در پنج ماده برای آقایان و بانوان برگزار می شود.

پاکمنش یادآور شد: مواد مسابقات در مرحله اول و سوم شامل 250 متر و 500 متر سنگین، 250 متر و 500 متر سبک و 500 * 4 متر امدادی و در مرحله دوم و چهارم شامل 500 متر و 1000 متر سنگین، 500 متر و 1000 متر سبک و 500*4 متر امدادی است.

 

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان