آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ساعت ۳:۴۸
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع):

  ۹دی روز بصیرت فاطمی است

حجت الاسلام زحمتکش با بیان اینکه ۹ دی یک حرکت تازه و ‌نشان دادن راه نو است، گفت: ۹ دی  روز بصیرت فاطمی است چرا که حضرت زهرا (س) نمونه بی بدیل ولایت مداری و بصیرت دینی است.
  9دی روز بصیرت فاطمی است,

به گزارش عصراترک از مانه و سملقان، حجت السلام زحمتکش، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) ، در مراسم سالروز حماسه ۹ دی در آشخانه، با  اشاره به اینکه روز ۹ دی یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، گفت: ۹ دی روز پیروزی ملت ایران بر فتنه ی استکبار و روز تثبیت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ۹ دی یک حرکت تازه و ‌نشان دادن راه نو است، ادامه داد: ۹ دی  روز بصیرت فاطمی است چرا که حضرت زهرا (س) نمونه بی بدیل ولایت مداری و بصیرت دینی است.

زحمتکش با اشاره به اینکه ۹ دی ماه انقلاب اسلامی و نظام الهی را بیمه کرده است، خاطرنشان کرد: وقتی در ۲۹ خرداد  ۸۸ رهبر معظم انقلاب اسلامی به امام زمان (عج) استغاثه کردند مردم متوجه شدند اصل دین و انقلاب در خطر است.

وی ادامه داد: مردم در سال ٨٨ فهمیدند که این فتنه، فتنهٔ باورهاست و تقلب در انتخابات بهانه ای برای نشانه گرفتن اصل نظام است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) با اشاره به ضرورت شناخت عامل ایجاد حماسه ۹ دی توسط مردم، اظهار کرد: هدف دشمن از این فتنه نابودی انقلاب از درون و ایجاد شکاف بین مردم و رهبری بود.

زحمتکش با بیان اینکه امت بدون رهبر برای رژیم استکبار خطری نخواهد داشت، ادامه داد: دشمن در این فتنه به سراغ نخبگان رفت و خواص را دچار شک و تردید کرد.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین پیام ۹ دی اعلام حمایت ملت از رهبر انقلاب بود، گفت: پیام دیگر ۹ دی به مسئولان کشور  بود که سرباز و همراه ولایت باشند. نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) پیام ۹ دی به استکبار جهانی را شعار هیهات من الذله دانست و اظهار کرد: ملت ما اهل استقامت و ایستادگی بوده و بر باور و اعتقاداتشان پایبند هستند.

وی افزود: مردم در سال ٨٨ فهمیدند تنها راه برون رفت از  فتنه ها و بحران ها استقامت و ایستادگی است.

زحمتکش در پایان گفت: امروز وظیفه ما این است که همچون حاج قاسم سلیمانی  که خود را سرباز ولایت می دانست،  در مسیر انقلاب و ولایت ثابت قدم مانده و دین خدا را یاری کنیم.

انتهای پیام /


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان