آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ساعت ۲۱:۵۱
به همت سپاه جوادالائمه(ع)؛

نخستین مرکز درمانی مجهز گلستان‌شهر بجنورد افتتاح شد

درمانگاه شهدای مدافع حرم در محل خیابان مهر شهرک گلستان بجنورد که نخستین درمانگاه مجهز این منطقه است، به همت سپاه خراسان شمالی افتتاح شد.
نخستین مرکز درمانی مجهز گلستان‌شهر بجنورد افتتاح شد,

به گزارش عصر اترک ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری در آئین افتتاحیه درمانگاه شهدای مدافع حرم که در محل خیابان مهر شهرک گلستان بجنورد برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: با توجه به جمعیتی که در این شهرک وجود دارد، ایجاد این درمانگاه برای این مکان بسیار ضروری است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی نبود یک درمانگاه و بیمارستان در این شهرک را یکی از مشکلات مردم این منطقه دانست و گفت: سپاه همیشه در همه کارها پیش‌قدم بوده و در حوزه سلامت نیز از سوی این نهاد انقلابی، امروز کار ارزشمندی با افتتاح این درمانگاه صورت گرفت.

وی با اشاره به ارزش کار پرستاران از دیدگاه ائمه اطهار (ع)، افزود: کسی که یک شب و روز از بیماری پرستاری کند، خداوند او را با پیامبران و اولیا محشور می‌کند.

حجت الاسلام نوری تاکید کرد: پرستاران مضاف بر اینکه به تکلیف خود عمل می‌کنند درواقع یک کار الهی و ثواب را هم انجام می‌دهند، مشروط بر اینکه با نیت قربت باشد.

 

پرستاران کاری جهادی در دفاع از سلامت مردم کردند

سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک روز پرستار افزود: پرستاران در این روزهای کرونایی در دفاع از سلامت مردم به‌واقع کاری جهادی کردند و برخی نیز در این مسیر به شهادت رسیدند.

وی بابیان اینکه تیپ مردم پایه جوادالائمه (ع) همیشه توفیق خدمتگزاری به‌نظام را در سرلوحه کارهایش قرار داده است، اظهار کرد: امروز این فرصت فراهم شد تا بار دیگر رزمندگان این تیپ در سنگر سلامت هر چه دارند تقدیم مردم به‌ویژه مردم این شهرک کنند.

 

هزینه ۴۰۰ میلیون تومان ایجاد نخستین مرکز درمانی شهرک گلستان بجنورد

محمد روحانی، فرمانده تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در ادامه این آئین گفت: برای راه‌اندازی این درمانگاه حدود ۶ ماه است که پیگیر هستیم و حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای فاز اول آن هزینه شده است.

وی بیان کرد: این درمانگاه برای رفع نیاز مردم منطقه شهرک گلستان بجنورد به خدمات درمانی، عمومی و تخصصی راه‌اندازی شده است.

روحانی گفت: در فاز اول این درمانگاه کلینیک تخصصی پزشک اطفال، داخلی، زنان و زایمان، اورژانس، تزریقات و پانسمان، نوار قلب، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک پزشکان عمومی، مشاوره‌های روانشناسی و خانواده، مشاوره تغذیه و دیگر خدمات درمانی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/گ


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان