آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ساعت ۱۹:۲۹
رئیس پیش بینی هواشناسی استان خراسان شمالی خبر داد:

تداوم بارش برف و باران تا روز جمعه در خراسان شمالی / کاهش ۱۰ درجه ای دمای هوا

مهری هاشمی دوین گفت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر تداوم بارشهای برف و باران تا روز جمعه و همچنین کاهش 8 تا 10 درجه ای دمای هوا تا روز دوشنبه در استان است.
تداوم بارش برف و باران تا روز جمعه در خراسان شمالی / کاهش 10 درجه ای دمای هوا,

مهری هاشمی دوین، رئیس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی استان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بیانگر آسمان ابری در پاره ای از نقاط و بارش برف و باران در اکثر نقاط استان است.

وی با اشاره به اینکه بارشها تمامی نقاط استان را دربرگرفته است، گفت: به تدریج از عصر امروز این بارشها تقویت خواهد شد و تا روز جمعه بارش برف در استان تداوم خواهد داشت که در ارتفاعات به صورت کولاک پیش بینی می شود.

هاشمی دوین خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی بیشتر نیمه شمالی استان به ویژه شهرستان رازوجرگلان، شمال مانه و سملقان، شمال بجنورد، بخش هایی از اسفراین را در برخواهد گرفت.

این مقام مسول با اشاره به کاهش 8 تا 10 درجه ای دما هوا، افزود: این کاهش دما تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

هاشمی دوین خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته کوسه با کمینه دمای 2- درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان و دشت با بیشینه دمای 10 درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان اعلام شده است.

وی یادآور شد: طی همین زمان کمینه دمای بجنورد 1- درجه سانتی گراد و بیشینه دمای آن 7  درجه سانتی گراد بوده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: هم استانی ها از ترددهای غیر ضرورت در جاده های استان ممانعت داشته باشند، همچنین در صورت تردد لوازم مورد نیاز برای فصل زمستان را به همراه داشته باشند.

 

انتهای خبر / رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان