آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ساعت ۱۹:۵۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راز و جرگلان خبر داد:

مشارکت ۵۴ تیم بسیجی برای اجرای طرح «شهید سلیمانی» در راز و جرگلان

یاسر قدیمی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی از امروز در شهرستان راز و جرگلان کلید خورد، گفت: بسیج شهرستان در قالب ۴۲ تیم حمایتی، چهار تیم نظارتی و هشت تیم مراقبتی با همکاری مجموعه بهداشت و درمان شهرستان، اقدامات لازم را انجام می دهند.
مشارکت 54 تیم بسیجی برای اجرای طرح «شهید سلیمانی» در  راز و جرگلان,

یاسر قدیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصراترک در  راز جرگلان با اشاره به اینکه در چهل و یکمین سالگرد بسیج با شعار محوری « بسیج در راستای خدمت و امیدآفرینی» وارد عرصه شده است،اظهار داشت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای اقدامات محله محور در سه حیطه نظارتی، مراقبتی و حمایتی در قالب تیم های مشارکتی با کمک بسیج و مجموعه شبکه بهداشت و درمان در حال اجرا است.


وی با اشاره به اینکه اقدامات فنی برعهده مجموعه شبکه بهداشت و درمان و اقدامات حمایتی و پشتیبانی بر عهده بسیج است، گفت: در این طرح سازماندهی مناطق روستایی براساس استعداد نیروهای بسیج و خانه های بهداشت  و در حوزه های بسیج شهری براساس پایگاههای سلامت و پایگاههای شهری بلوک بندی شده اند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راز و جرگلان اضافه کرد: اولین اقدام در حوزه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی طرح ریزی بوده است که براساس آن مناطق پر تردد و اماکن خاص، لیست افراد پر خطر و آسیب دیده از لحاظ معیشتی و حوزه سلامت و افرادی که بیماری های زمینه ای دارند استخراج  و بانک اطلاعاتی جامعی تدوین شده است.


وی با اشاره به اینکه در واقع طرح شهید سلیمانی ادامه طرح مواسات و کمک های مومنانه است، گفت: بسیج شهرستان در قالب ۴۲ تیم حمایتی، چهار تیم نظارتی و هشت تیم مراقبتی با همکاری مجموعه بهداشت و درمان شهرستان، اقدامات لازم را انجام می دهند. 


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 99 با انعقاد تفاهم نامه ای بین بسیج و شبکه بهداشت و درمان در راستای قطع زنجیره کرونا ، در تک تک روستاهای شهرستان قرارگاه های زیستی ایجاد و ارائه خدمات انجام شده است.


وی با بیان اینکه تاکنون در شهرستان رازو جرگلان بالغ بر ۱۲ هزار و ۷۵۰ بسته بهداشتی بین مردم شهرستان توزیع شده است، گفت: همچنین ایستگاههای سلامت و تب سنجی، ارائه آموزش های لازم برای پیشگیری از کرونا توسط تیم های مراقبتی بخشی از فعالیت های بسیج در حوزه کرونا بوده است.

 

انتهای پیام/ یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان