آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ساعت ۲۱:۵۴
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای رازوجرگلان خبر داد:

حل معضل پل های تخریبی در راز و جرگلان با مشارکت خیران

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای رازوجرگلان گفت: احداث پنج  پل خیرساز و مشارکتی در رازوجرگلان سبب حل معضل بزرگی در این شهرستان خواهد شد.
حل معضل پل های تخریبی در راز و جرگلان با مشارکت خیران,

رسول ضیغمی، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رازوجرگلان در گفتگو با عصر اترک اظهارکرد : این شهرستان نیازمند ساخت ۳۳ پل بزرگ، کوچک و آب رو است که ده پل از این تعداد در الویت قرار دارد.

ضیغمی افزود: از این 10 پل ، احداث پل شهر یکه سعود که پلی ۶ دهنه و ۹ متری بود  با کمک خیر  کامل شد و تنها دیوار ساحلی آن باید کار شود.

وی افزود: همچنین به تازگی پل روستای امانلی در بخش مرکزی و پل گنبدلی در بخش جرگلان با کمک خیرین و استفاده از تجهیزات دولتی ساخته شد.

وی ادامه داد : پل گرکز با ۶ دهنه،  پل قره پالچق با ۹ دهنه در بخش جرگلان و پل زرنه با ۶ دهنه در بخش مرکزی در حال احداث هستند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای رازوجرگلان گفت: پل روستای یوغان برج در بخش غلامان در دست مناقصه و پل روستای تش نفس در بخش مرکزی نیز در  حال بررسی و نقشه برداری است .

ضیغمی اظهارداشت : در مجموع ده پل در این شهرستان در الویت قرار داشت که یا احداث شده یا در دست احداث بوده و یا در مرحله مناقصه و بررسی قرار دارد و مابقی ۲۳ تا پل که شامل پل های کوچک و آب رو هستند نیز بعد از احداث این پل ها رسیدگی خواهد شد .

وی اضافه کرد : پل های خیرساز و مشارکتی ساز مانند پل روستای گرکز تا اخر سال در صورت مساعد بودن هوا به اتمام خواهد رسید .

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده رازوجرگلان خاطرنشان کرد : برای پنج پل در حال ساخت نیازمند ده میلیارد تومان اعتبار هستیم که بخشی از آن توسط خیرین تامین می شود .

انتهای پیام / رحیمی


 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان