آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ساعت ۲۰:۳۳
فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر داد:

کشف ۱۶ تن آرد فاقد مجوز در خراسان شمالی 

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از کشف 16تن آرد فاقد مجوز در بجنورد خبر داد.
کشف 16 تن آرد فاقد مجوز در خراسان شمالی ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سردار "علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبني بر اينکه فرد یا افرادی قصد دارند با يک دستگاه کاميون مقدار زیادی آرد را قاچاق کنند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدندکامیون مذکور را شناسایی کنند، افزود: در بازرسی صورت گرفته مشخص شد کامیون حامل تعداد 400 کيسه آرد نول فاقد مجوز به وزن 16 تن بوده و  از مبدأ استان گلستان به مقصد استان خراسان رضوي بارگیری شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با بررسی به عمل آمده ارزش این مقدار کالای قاچاق 820 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر که مراتب بعد از تشکیل پرونده به همراه بار مکشوفه به اداره کل تعزيرات حکومتي استان معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه برخورد با ورود و خروج هرگونه کالای غیر مجاز یکی از اولویت های اصلی پلیس است از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان