آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ساعت ۱۷:۴
سرپرست اداره بهزیستی راز و جرگلان خبر داد:

پویش پازل همدلی گامی برای حمایت از دانش آموزان نیازمند

مریم داشاب گفت: پویش پازل همدلی با هدف تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمندی که تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان هستند راه اندازی شده است.
پویش پازل همدلی گامی برای حمایت از دانش آموزان نیازمند,خراسان شمالی+راز و جرگلان+بهزیستی+پویش پازل همدلی

مریم داشاب، سرپرست اداره بهزیستی راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار راز و جرگلان اظهار داشت: با برپایی پویش پازل همدلی بسته های لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت حمایت اداره بهزیستی تهیه و توزیع می شود. 


وی ادامه داد: علاقمندان می توانند با خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰ هزار تومان در تامین لوازم التحریر و کوله مدرسه این دانش آموزان سهیم باشند. 


داشاب خاطرنشان کرد: در ادامه از همه کسانی که قصد  مشارکت در این پویش همدلی را دارند خواست تا با مراجعه به نشانی pazzlehamdeli.ir و یا سایت بهزیستی کشور اطلاعات خود را وارد و سپس استان خراسان شمالی , شهرستان راز و جرگلان  را انتخاب کنند و یک یا چند قطعه پازل را به نام خود ثبت و خریداری کنند .


سرپرست اداره بهزیستی راز و جرگلان  افزود: تمام فرآیندها و روش‌های اجرایی این کار و کمک های جمع شده و در نهایت لوازم التحریری که تهیه می شود کاملاً شفاف در سایت مربوطه برای همه مشارکت‌کنندگان قابل رویت و قابل دسترس خواهد بود و همه مشارکت کنندگان می‌توانند نتایج کار را تا پایان دنبال کنند.


این مقام مسئول یادآور شد: این پویش با همکاری انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت افزار، آوای پیک تحریر ایرانیان، موسسه خیریه نیک گامان و با کمک و مشارکت همه مردم ایران اسلامی اجرا می شود.

 

انتهای پیام/ یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان