آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ساعت ۲۰:۵۵

توزیع ۱۴ هزار غذای گرم بین مددجویان اسفراین در محرم/ اهدای ۱۵۶۰ بسته معیشتی در طرح احسان حسینی به نیازمندان

رئیس کمیته امداد امام خمینی اسفراین گفت: از ابتدای دهه اول محرم تاکنون بیش از ۱۴ هزار پرس غذای گرم به ارزش ریالی ۱۶۸ میلیون تومان بین مددجویان تحت حمایت، اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا اسفراین توزیع شد.
توزیع 14 هزار غذای گرم بین مددجویان اسفراین در محرم/ اهدای 1560 بسته معیشتی در طرح احسان حسینی به نیازمندان ,

محمد پسندیده، رئیس کمیته امداد اسفراین در گفتگو با خبرنگار سپهرآیین با اشاره به مشارکت کمیته امداد در گام دوم رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: این رزمایش از دهه امامت و ولایت آغاز شد و در ایام محرم نیز همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه در دهه امامت و ولایت هفت هزار پرس غذای گرم به ارزش ۸۴ میلیون تومان در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد، گفت: از ابتدای دهه اول محرم  تاکنون بیش از ۱۴ هزار پرس غذای گرم  به ارزش ریالی ۱۶۸ میلیون تومان بین مددجویان تحت حمایت، اقشار نیازمند و آسیب دیده  از کرونا اسفراین توزیع شد.
این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین ۴۶ راس گوسفند در دهه امامت و ولایت توسط خیران به این نهاد اهدا شد که بعد از قربانی بین خانواده های مددجویان تقسیم شد.
 رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسفراین  همچنین به توزیع بسته‌های حمایتی ویژه نیازمندان اشاره کرد و گفت: در دهه امامت و ولایت با کمک‌های خیران و حامیان ایتام  ۵۰۰ سبد کالای غذایی و در طرح احسان حسینی که در دهه اول محرم اجرایی می شود،  یک هزار و ۵۶۰ سبد غذایی بین مددجویان و ایتام تحت حمایت که میانگین ارزش ریالی هر بسته دو میلیون ریال است توزیع شده است.
وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسفراین در مراحل بعدی گام دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه نیز مشارکت دارد، ابراز داشت: ارزش سبدهای کالای توزیع شده در شهرستان اسفراین  بالغ بر  ۴۱۲ میلیون تومان است که بین نیازمندان توزیع شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: در دهه ولایت و امامت تعداد ۶ مورد جهیزیه به ارزش   ۲۵ میلیون  و ۸۰۰ هزارتومان بین  ۶ نفر از نوعروسان و دو مورد هدیه ازدواج به مبلغ دو میلیون و  ۲۰۰ هزار تومان نیز به پسران خانواده های مددجویان کمیته امداد شهرستان اهدا شد.
پسندیده با بیان اینکه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، در راستای رزمایش کمک مومنانه، تاکید کرد: خیران در این زمینه نقش پررنگی را ایفا کردند و در تمامی اقدامات صورت گرفته همواره یاری‌رسان این نهاد بودند.

انتهای پیام/ حسن آبادی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان