آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ساعت ۰:۱۶

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در دهه اول محرم بین نیازمندان مانه و سملقانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه وسملقان گفت: فاز دوم رزمایش کمک مومنانه در دهه اول محرم با توزیع 300 بسته معیشتی بین نیازمندان، در شهرستان مانه و سملقان اجرا می شود.
توزیع 300 بسته معیشتی در دهه اول محرم بین نیازمندان مانه و سملقانی,

سرهنگ دوم پاسدار سعید وطن دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان در گفتگو با عصراترک ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: فاز دوم از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در دهه اول محرم در مانه و سملقان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همانند دفعات گذشته این رزمایش نیز با همت قرارگاه مواسات شهرستان انجام خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: در این فاز از رزمایش، بیش از 300 بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته حدود 250 هزار تومان در حال تهیه است.

وطن دوست در رابطه با زمان و مکان اجرای رزمایش کمک مومنانه در دهه اول محرم، اظهار کرد: این فاز از رزمایش کمک مومنانه در روز پنجشنبه ششم شهریور ماه در دو مکان مسجد جامع شهر آشخانه و نیز نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان افزود: این بسته ها توسط گروه های جهادی و پایگاه های بسیج در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز اجرای طرح اطعام حسینی در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: در هشت نقطه از شهرستان آشپزخانه هایی جهت پخت غذا و توزیع بین نیازمندان تعبیه شده است.

وطن دوست در پایان با اشاره به اینکه طرح اطعام حسینی توسط قرارگاه مواسات شهرستان در حال پیگیری و انجام است، گفت: این آشپزخانه ها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در دهه اول محرم تعداد 8 هزار پرس غذای گرم را برای نیازمندان سطح شهرستان آماده خواهند کرد.

انتهای پیام / م ق


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان