آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ساعت ۲۰:۶
یک مسئول هیئت در شیروان:

توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی توسط هیئت علویون شیروان در دهه اول محرم

یک مسئول هیئت در شیروان گفت: 313 بسته معیشتی در ماه محرم امسال توسط هیئت علویون شیروان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
توزیع 313 بسته معیشتی توسط هیئت علویون شیروان در دهه اول محرم ,

به گزارش عصراترک از شیروان ، هادی کیوان، مسئول هیئت علویون شیروان در گفتگو با خبرنگار عصراترک در شیروان  با اشاره به اینکه اهمیت برگزاری مراسم‌های محرم امسال بسیار زیاد است، بیان کرد: تعداد 313 بسته معیستی هر یک به ارزش 300 هزار تومان از محل اعضای هیئت، خیرین و مردم تهیه شده است که در دهه ی محرم و بصورت شبانه در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی ادامه داد: هر شب پیش از برگزاری مراسم، ضدعفونی تکیه‌های عزاداری انجام خواهد شد و برگزاری مراسم نیز با دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و سازمان تبلیغات خواهد بود که براساس این دستورالعمل‌ها باید عزاداران حسینی به طور قطع با استفاده از ماسک وارد هیئت‌ها شوند.

 

مسئول هیئت علویون شیروان با اشاره به راه‌اندازی موکب سلامت در ورودی تکیه، تصریح کرد: هر شب در این موکب سلامت عزاداران حسینی کنترل و تمام تلاش خود را برای پیشگیری از شیوع کرونا خواهیم داشت.

 

کیوان با تاکید بر سمپاشی سطح شهر از سوی هیئت امنا و جوانان فعال هیئت، بیان کرد: برنامه‌های هیئت به صورت لایو در اینستاگرام نیز پخش خواهد شد تا افرادی که امکان حضور در مراسم را ندارند، بتوانند از برنامه‌های اجرایی بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان