آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ساعت ۱۸:۵۵
رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی خبر داد:

اهدای ۲۰۰ کارت خرید به پرستاران و پرنسل خدماتی بیمارستان امام حسن (ع)بجنورد

رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی گفت: بیش از ۲۰۰ کارت هدیه خرید هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزارتومان به پرستاران و پرنسل خدماتی بخش کرونایی بیمارستان امام‌حسن (ع)بجنورد اهدا شد.
اهدای ۲۰۰ کارت خرید به پرستاران و پرنسل خدماتی بیمارستان امام حسن (ع)بجنورد,

به گزارش عصر اترک،سعید پورآبادی با اعلام این خبر اظهار کرد: این اقدام در راستای اقدامات مقابله ای اتاق بازرگانی بجنورد با ویروس کرونا در سطح استان و به منظور پاسداشت و قدردانی ، گوشه ای از  زحمات شبانه روزی و فداکاری های پرستاران و پرنسل خدماتی بخش کرونایی بیمارستان تخصصی امام حسن (ع)بجنورد انجام شد.

وی  با بیان این که اولین قدم برای پیشگیری و بهبودی بیماران کرونایی حمایت از عزیزانی است که در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند،افزود: به همین منظور اتاق بازرگانی بجنورد در راستای رسالت اجتماعی خود  برای قدردانی از پرستاران و پرنسل خدماتی بخش کرونایی بیمارستان امام‌حسن (ع) بجنورد بیش از ۲۰۰کارت هدیه خرید اهدا کرد.

وی مجموع کل اعتبار این کارت های خرید را بیش از۶۰ میلیون تومان اعلام کرد که باکمک اتاق بازرگانی بجنورد و با مشارکت کمپین نفس ایران صورت گرفته است.

وی افزود: این کارت ها قابل خرید در تمام فروشگاه های زنجیره ای کوروش می باشد.

وی خاطرنشان کرد:اتاق بازرگانی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان در کنار دیگر دستگاه های اجرایی اقدام به تامین و تهیه اقلام بهداشتی و پزشکی از جمله توزیع رایگان بیش از ۶ هزار لیتر محلول ضدعفونی سطوح در بین کارگاه های تولیدی،کسبه و مناطق حاشیه نشین بجنورد،بازاریان،مراکز درمانی، بین واحدهای صنعتی شهرک صنعتی بجنورد و اسفراین ، اهدای ۷۰ البسه گان و دستکش و تعداد ۵۰۰عدد ماسک به پرستاران بیمارستان امام حسن (ع)بجنورد است.

رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی تامین بیش از ۲۰۰هزار ماسک ۳لایه بند دار توسط سرمایه گذاران ، تامین ۳۱هزار و ۷۰۰ لیتر الکل برای واحدهای تولیدی به منظور تولید محلول و ژل ضدعفونی دست از کشور ارمنستان، تهیه یک میلیون و۴۰۰هزار عدد دستکش لاتکس،نیتریل و وینیل برای استان، تامین اقلام بهداشتی "ماسکN95،دستکش، شیلد محافظ صورت پزشکی و تب سنج برای دانشگاه علوم پزشکی استان  به صئرت رایگان را از دیگر اقدامات مقابله ای با ویروس کرونا از سوی اتاق استان عنوان کرد.

پورآبادی همچنین تامین ۵۰۰هزار جفت دستکش از نوع لاتکس،نیتریل و وینیل به استان رایگان،اهدای ۳۸۶ عدد شیلد حفاظت صورت پزشکی به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد و بیمارستان اسفراین، آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان و بیمارستان َآشخانه و اهدای دو دستگاه ونتیلاتور (دستگاه کمک تنفسی) به ارزش ۴۰۰میلیون تومان  به بیمارستان تخصصی امام حسن (ع) بجنورد و توزیع دستکش رایگان برای برخی از صنوف را از دیگر خدمات اتاق بازگانی خراسان شمالی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان برشمرد.

انتهای پیام/

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان