آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ساعت ۲:۳۳

بهره برداری شصت کیلومتر اجرای فیبر نوری طرحusoاز ایرج به سنخواست

رئیس شرکت مخابرات اسفراین از نصب تجهیزات cwdm در مسیر ایرج به سنخواست و اتمام کابلکشی فیبر نوری روستاهای این مسیر به جهت ارتقا دیتای مراکز مخابراتی و سایتهای تلفن همراه خبر داد.
بهره برداری شصت کیلومتر اجرای فیبر نوری طرحusoاز ایرج به سنخواست,

 مجید بهنود ، رییس شرکت مخابرات اسفراین در گفتگو با خبرنگار سپهرآیین ،از نصب تجهیزات cwdm در این مسیر و اتمام کابلکشی فیبر نوری روستاهای این مسیر به جهت ارتقا دیتای مراکز مخابراتی و سایتهای تلفن همراه خبر داد.

 بهنود در تشریح این خبر اظهار داشت: با اجرای شصت کیلومتر  فیبر خاکی مسیر اسفراین-سنخواست با بودجه بیش از شش ملیارد تومان به اتمام رسید که علاوه بر ارتقا پهنای باند روستاهای مسیر ، مسیر پشتیبان شهرستان(رینگ شهرستان) نیز خواهد بود و نیز اعلام نمودند کلیه کارگاهها و کارخانه های مسیر با کاهش چشمگیر هزینه ها میتوانند از فیبر نوری استفاده نمایند.

وی در ادامه یادآور شد مسیر خرق تا بام نیز بعنوان مسیر پشتیبان در حال اجراست که از خرق تاروستای کلاته بام، فیبر نوری بصورت زمینی اجرا گردیده و تا روستای  بام با بودجه تقریبی دو میلیارد تومانی ادامه خواهد یافت.

گفتنی است: فاز دوم مسیر اسفراین -شیروان از روستای اردغان تا روستای اسطرخی نیز به تصویب رسیده است که با اجرای آن کلیه روستاههای مسیر نیز سیستمهای ارتباطی آنها ارتقا خواهد یافت.

 

انتهای پیام/س ح


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان