آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ساعت ۵:۳۳

توزیع بسته‌های معیشتی در قالب ۳ مرحله رزمایش کمک مومنانه در مانه و سملقان

امام جمعه آشخانه گفت: بسته های معیشتی در قالب ۳ مرحله رزمایش کمک مومنانه از قربان تا غدیر، ایام محرم و ایام اربعین میان نیازمندان توزیع می شود.
توزیع بسته‌های معیشتی در قالب ۳ مرحله رزمایش کمک مومنانه در مانه و سملقان,

حجت الاسلام احمدزاده صبح امروز در حاشیه جلسه قرارگاه مواسات که با موضوع هماهنگی انجام رزمایش کمک مومنانه برگزار شد، در گفتگو با عصراترک اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سه مرحله از قربان تا غدیر، ایام محرم و ایام اربعین تحت عنوان نهضت احسان و همدلی مانه و سملقان اجرا خواهد شد.
امام جمعه مرکز شهرستان با بیان اینکه این کمک‌ها در قالب بسته‌های معیشتی توسط قرارگاه مواسات تهیه و توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: این جلسه به منظور آغاز فعالیت های نهضت هملی و احسان با حضور دستگاه های مختلف برگزار شد.
رئیس قرارگاه مواسات مانه و سملقان، با بیان اینکه کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان به نحوی درگیر این کار خداپسندانه خواهند بود، اظهارکرد: سپاه، بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیادمستضعفان، آستان قدس، کمیته امداد و بهزیستی از جمله دستگاه هایی هستند که در جریان شناسایی نیازمندان، تهیه و توزیع بسته ها در میدان حضور دارند.
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود، مردم در مرحله نخست کمک مومنانه خوش درخشیدند، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در توزیع کمک‌های معیشتی موفق عمل کنیم.

احمدزاده در پایان گفت: در این میان باید اطلاعات دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر منطبق باشد تا از موازی‌کاری پرهیز شود همچنین تلاش شود همه افراد واجد شرایط مشمول این کمک‌ها شوند، مردم نیز در این کار ارزشمند با توجه به اینکه عده‌ای به دنبال شیوع کرونا شغل خود را از دست دادند مشارکت خوبی داشته باشند.

انتهای پیام / م ق


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان