آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ساعت ۲۲:۵۴

ابراز نارضایتی استاندار خراسان شمالی از عملیات راهسازی بجنورد-گلستان

استاندار خراسان شمالی از روند عملیات راهسازی بجنورد-گلستان ابراز نارضایتی کرد و گفت: از روند سرعت اجرای عملیات راهسازی در این محور راضی نیستم.
ابراز نارضایتی استاندار خراسان شمالی از عملیات راهسازی بجنورد-گلستان,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی امروز ظهر در جمع خبرنگاران استان با اشاره به اینکه در حال حاضر از روند عملیات راهسازی در محور بجنورد-گلستان راضی نیستم، اظهار کرد: تکمیل و بهره برداری پروژه  های تعریض و آسفالت محور بجنورد-گلستان همچنین راه آهن جوین-اسفراین از مصوبات بسیار مهم دور دوم سفر رییس جمهور برای استان بودند.

شجاعی گفت: در سفر دوم رییس جمهور به استان که در تیر ماه سال 97 به استان انجام شد، استان خراسان شمالی از ارائه بسیاری از پروژه ها برای تصویب در این سفر منصرف شد تا در مقابل دولت اعتبارات مورد نیاز را برای تکمیل دو پروژه یاد شده را که به لحاظ زیرساختی برای استان بسیار حائز اهمیت هستند، اختصاص دهد.

وی افزود: در این سفر مصوب شد تا 400 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این دو پروژه به استان اختصاص داده شود.

وی خاطر نشان کرد: درصورتیکه تا پایان دولت تدبیر و امید این دو پروژه یاد شده از محل اعتبارات مصوب سفر دوم رییس جمهور تکمیل و بهره برداری نشوند، به این معنا است که استان از سفر دوم رییس جمهور ضرر کرده است چون از تصویب بسیاری از پروژه های دیگر خود در این سفر گذشت کرده بود تا این دو پروژه تکمیل شوند.

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: برای سرعت بخشی به انجام عملیات عمرانی در این دو پروژه مکاتبات را با وزارت راه و شهرسازی انجام داده ام.

وی در بخش دیگری از سخن خود درباره هوشمندسازی شهرهای استان نیز اظهار کرد: در جلسه شورای ترافیک استان مصوب شد تا در سطح 24 شهر استان با بکارگیری امکانات فناوری و ارتباطات، اقدامات به منظور هوشمندسازی شهری برای ارائه خدمات الکترونیکی مختلف به شهروندان میسر شوند.

وی افزود: این در حالی است که در این زمینه تا به کنون در هیچیک از شهرهای استان این اقدام انجام نشده است.

شجاعی گفت: در همین زمینه شهرداری بجنورد در سال 90 یک مشاور را برای هوشمندسازی این شهر انتخاب کرده بود تا مطالعات را انجام دهد، با این وجود، در همین راستا هیچ اقدام عملی را انجام نداده است.

وی همچنین اعلام کرد: در این جلسه مصوب شد تا طی مدت 48 ساعت پلیس راهور و پلیس راه استان نقاط پر تصادف و حادثه خیز استان را به شهرداری ها، ادارات کل راهداری و راه و شهرسازی استان اعلام کنند تا برنامه زمان بندی به منظور تامین تجهیزات و ابنیه برای راه های استان تهیه، اصلاح هندسی معابر و دیگر اقدامات لازم در این زمینه انجام شوند.

استاندار خراسان شمالی همچنین عنوان کرد: در این جلسه مصوب شد تا شهرداری های بجنورد، اسفراین و شیروان در مقاطع زمانی مشخص نسبت به نصب دوربین های ترافیکی و اتصال آنها به مرکز کنترل ترافیک استان و در اختیار قرار دادن این دوربین ها به پلیس راهور و پلیس راه استان به عنوان بهره بردار اقدام کنند.

شجاعی گفت: در این جلسه همچنین مصوب شد که در سطح شهرهای استان مسیر تردد دوچرخه ها در معابری که امکان فنی را دارا هستند بابت مسیر دوچرخه سوارها آماده سازی شوند.

انتهای پیام/قهرمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان