آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ساعت ۲۲:۵۱

تمام فرمانداری های خراسان شمالی به شبکه فیبر نوری متصل شدند

با اتصال فرمانداریهای چهار شهرستان دیگر خراسان شمالی به شبکه فیبر نوری، تمام فرمانداریهای این استان به زیرساختهای فیبر نوری دسترسی یافتند.
تمام فرمانداری های خراسان شمالی به شبکه فیبر نوری متصل شدند,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک،علیرضا هاشمی ، مدیر مخابرات منطقه با اعلام این مطلب اظهار داشت:با اتصال فرمانداریهای شهرستانهای مانه و سملقان،گرمه، جاجرم و راز و جرگلان به فیبر دسترسی،تمام فرمانداریهای استان به شبکه ملی فیبر متصل شدند.

هاشمی افزود: در پی اجرای کامل روند اتصال فرمانداریهای استان خراسان شمالی به زیرساخت فیبر نوری  و با اجرای پروژه فیبر دسترسی در فرمانداریهای چهار شهرستان یادشده که در سال جاری انجام شد ، تمامی 8 فرمانداری در سطح استان با اتصال به این شبکه ملی ضمن برخورداری از مزایای دولت الکترونیک و استفاده از فناوریهای جدید  ازسرویسهای کاربردی همچون سامانه ویدئو کنفرانس بهره مند شده اند. 

وی خاطر نشان کرد : آماده سازی بستر فیبر نوری برای فرمانداریها و دستیابی به دولت الکترونیک علاوه بر دسترسی مناسب به اطلاعات و خدمات دولتی، موجب کاهش ترافیک شهری و آلودگی هوا، افزایش سرعت کارها، صرفه جویی در انرژی مفید شهروندان، ارتقای روحیه مثبت و آسایش و رفاه شهروندان ، افزایش سرعت توسعه و پیشرفت کشور، توسعه اقتصاد پایدار می شود که این خود از برکات توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند.

انتهای پیام/





 

 



 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان