آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ساعت ۲۰:۴۲
رییس کل دادگستری خراسان شمالی انتقاد کرد:

روند تکمیل پروژه بجنورد-گلستان کند و طولانی است

رییس کل دادگستری خراسان شمالی در جمع مسئولان استان با انتقاد از طولانی شدن پروژه تعریض محور بجنورد-جنگل گلستان خواستار پیگیری های لازم مسئولان استانی برای جذب اعتبارات و تکمیل این طرح شد.
روند تکمیل پروژه بجنورد-گلستان کند و طولانی است,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، حجت الاسلام اسدالله جعفری، رییس کل دادگستری خراسان شمالی  در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان شمالی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه از 89 آغاز شده است، اظهار کرد: روند عملیات اجرایی این پروژه ناتمام به کندی پیش می رود و این پروژه ناتمام هرساله موجب بروز حوادث رانندگی و مجروحیت و فوت انسان ها شده است.

حجت الاسلام جعفری با یادآوری این مطلب که ساخت و تکمیل این پروژه از تعهدات وزارت راه و شهرسازی است، یادآور شد: در سفر سال گذشته رییس جمهور به استان نیز تصمیمات بابت تکمیل این پروژه اتخاذ شد، با این وجود هنوز روند ساخت و تکمیل آن به کندی پیش می رود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه عامل اصلی در روند کند اجرای این پروژه، موضوع تامین منابع مالی آن است، خاطر نشان کرد: در سفر سال گذشته رییس جمهور به استان اعتبارات خوبی برای تکمیل این پروژه مصوب شد، با این وجود، هنوز تمامی اعتبار مصوب جذب نشده است.

وی تاکید کرد: مسئولان استان بابت جذب اعتبارات مصوب این پروژه پیگیری های لازم را انجام دهند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه به وضعیت نابسامان مسیل های و بسترهای رودخانه در مناطق درون و برون شهری استان نیز اشاره کرد و گفت: هنر متولیان پیشبرد امور با وجود کمبود امکانات است.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: نگذارید کارها بر یکدیگر تلنبار شوند که انباشت آنها قدرت تصمیم گیری و اجرای عمل را از نیروها و دستگاه های اجرایی می گیرد و تداخل مسئولیت ها به وجود می آورد.

انتها پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان