آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ساعت ۲۱:۵۶
کاریکاتوریست خراسان شمالی:

رزمایش کمک مومنانه، فرصتی برای تحقق شعارسال است

کاریکاتوریست خراسان شمالی با اشاره به اینکه رزمایش مواسات و همدلی به نوعی به تاسی از رفتار حضرت علی (ع) برگزار می شود، رزمایش کمک مومنانه را فرصتی برای تحقق شعار سال دانست.
رزمایش کمک مومنانه، فرصتی برای تحقق شعارسال است,

عباس ناصری، هنرمند کارتونیست بجنوردی و مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری استان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: بعد از انتشار ویروس کرونا شاهد هستیم بسیاری از سرپرستان خانوارها دچار مشکلات اقتصادی شده و در تامین مایحتاج خانواده خود به مشکل خورده اند.

نفر اول جشنواره بین المللی شیطان در برابر کتابهای مقدس  با بیان اینکه کمک کردن به نیازمندان از آموزه هایی هست که در دین اسلام نمونه های آن را در رفتار ائمه شاهد بوده ایم، تاکید کرد: کمک به نیازمندان و رزمایش همدلی زمانی زیباتر خواهد بود که کرامت خانواده های نیازمند حفظ شود.

وی تاکید کرد: ویروس کرونا با تحت تاثیر قرار دادن بسیاری از مشاغل باعث شده نه تنها طبقات پایین جامعه بلکه طبقه متوسط هم دچار مشکلات اقتصادی  شوند اما مردم ایران در این شرایط با لبیک به ندای رهبری و با کمک به هم نوع فرهنگ غنی خود را به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: می توان با گنجاندن تولیدات داخلی در بسته های معیشتی اهدایی، شعار امسال را که "جهش تولید" هست نیز تحقق بخشید.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان