آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ساعت ۱۸:۱۳
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

رزمایش کمک مومنانه در کشور انقلاب به پا کرده است/ ایمان مردم این حرکت را جهت دهی می کند

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه و مواسات در کشور انقلابی به پا کرده است، گفت: مردم در این شرایط کرامتشان را به نمایش گذاشتند و احساس کردند که در این شرایط بخشی از اموالشان را برای کمک به خانواده های آسیب دیده اهدا کنند.
رزمایش کمک مومنانه در کشور انقلاب به پا کرده است/ ایمان مردم این حرکت را جهت دهی می کند,

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با رزمایش کمک مومنانه و مواسات اظهار داشت: یک حرکت انسانی و اسلامی بسیار دلپسندی در کشور به راه افتاده است، که ایمان مردم این حرکت را جهت دهی می کند.

وی ادامه داد: مردم نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند چه زیباست رزمایش مواسات و کمک مومنانه ای در ایران شروع شود که افرادی که در بحران کرونا دچار آسیب شدند و از کار افتاده اند، دیده شوند، دستشان گرفته شود، لبیک گفتند و همانند همیشه پا به عرصه گذاشتند.

حجت الاسلام یعقوبی خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری و آموزه های دینی که یکی از نشانه های انسان مومن را مواسات، همدردی مالی و کمک معرفی کرده است، حرکتی بسیار زیبا در ایران اسلامی آغاز کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه در خراسان شمالی نیز در چندین مرحله اجرایی شده است، گفت:  امروز همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) حرکتی دیگر رقم خواهد خورد و بسته های معیشتی آماده شده برای نیازمندان و آسیب دیدگان ارسال خواهد شد.

وی یادآور شد: این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان در استان خراسان شمالی و سایر شهرستان ها ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: رزمایش کمک مومنانه و مواسات در واقع انقلابی به پا کرده است، که مردم احساس می کنند در این شرایط باید بخشی از مالشان را برای کمک به برخی خانواده ها هزینه کنند .

امام جمعه شهرستان بجنورد با بیان اینکه مردم در این شرایط کرامت شان را نشان داده اند، گفت: انشاالله بیماری کرونا که یک آزمون بشری بوده ، به زودی از سر ملت کوتاه شود و مردم به زندگی عادی برگردند.

وی اضافه کرد:  مردم می توانند براساس تجربه هایی که در این مدت کسب کردند در سازندگی ایران اسلامی شریک شوند و اقتصاد و جهش تولید را رقم بزنند.

 

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان