آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ساعت ۲۲:۵۲
مدیرعامل بیمه ایران خراسان شمالی اعلام کرد:

پرداخت ۵۰ میلیارد تومان خسارت به حوادث محور بجنورد-گلستان

مدیرعامل بیمه ایران خراسان شمالی گفت: نمایندگی بیمه ایران در خراسان شمالی تا پایان سال جاری 50 میلیارد تومان خسارت به حوادث رانندگی محور جاده ای بجنورد-گلستان پرداخت خواهد کرد.
پرداخت 50 میلیارد تومان خسارت به حوادث محور بجنورد-گلستان,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، مهدی اسکندری، مدیر عامل بیمه ایران خراسان شمالی در نشست خبری اظهار کرد: نمایندگی بیمه ایران در خراسان شمالی در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین شعبه دارد و بیمه ایران درصدد است که شعبه جدیدی در یکی دیگر از شهرستان های خراسان شمالی راه اندازی کند.

اسکندری در ادامه با اشاره به اینکه طی 10 ماهه امسال بیمه ایران در خراسان شمالی 73 میلیارد و 100 میلیون تومان حق بیمه جذب کرده است که در مقایسه با سال گذشته تا حدودی جذب حق بیمه در این نمایندگی در استان کاهش یافته است، عنوان کرد: خراسان شمالی در زمینه جذب حق بیمه در میان 32 استان جزو پنج استان آخر جدول نمایندگی بیمه ایران قرار دارد.

وی در ادامه درباره پرداخت خسارت های بیمه ای از سوی بیمه ایران به بیمه گذاران خود اظهار کرد: به طور کلی سالانه اغلب پرداخت خسارت بیمه ای بیمه ایران بابت دیات، هزینه های درمان، بیمه اموال ( بیمه بدنه، آتش سوزی، بیمه مهندسی) و ... پرداخت می شود.

وی افزود: در خراسان شمالی، بیمه ایران بیشترین خسارت پرداختی را بابت دیات می پردازد که 60 درصد از مجموع پرداخت خسارت این نمایندگی را شامل می شود.

اسکندری در ادامه اعلام کرد: نمایندگی بیمه ایران در خراسان شمالی طی سال جاری 56 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که پیش بینی می شود پرداخت خسارت ها تا پایان امسال به 140 میلیارد تومان برسد.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگی بیمه ایران در خراسان شمالی طی سال جاری 35 میلیارد تومان را بابت دیات پرداخت کرده است که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری پرداخت خسارت به دیات به 60 میلیارد تومان برسد.

وی در خاتمه یادآور شد: پیش بینی می شود که نمایندگی بیمه ایران در خراسان شمالی تا پایان سال جاری 50 میلیارد تومان خسارت بابت دیات تصادفات در محور بجنورد-گلستان پرداخت کند.

مدیرعامل بیمه ایران خراسان شمالی افزود: خراسان شمالی در جدول بیمه ایران در زمینه پرداخت خسارت در میان 32 استان، جزو 10 استان اول این جدول قرار دارد.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان