آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ساعت ۱۹:۴

واگذاری کتابخانه گلستان شهر بجنورد به اداره کل کتابخانه های عمومی استان

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: کتابخانه گلستان شهر بجنورد از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اداره کل کتابخانه های عمومی استان واگذار شد.
واگذاری کتابخانه گلستان شهر بجنورد به اداره کل کتابخانه های عمومی استان ,

یه گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، علی اکبرطهماسبی ، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهارکرد: صورت جلسه واگذاری کتابخانه گلستان شهر تنظیم و به کتابخانه های عمومی استان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شده است در اسرع وقت این بنا تکمیل شود و به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: به خاطر این که راه و شهرسازی به لحاظ قانونی و به طور مستقیم نمی توانست این کتابخانه را به اداره کل کتابخانه ها واگذار کند، آن را تحویل گرفتیم و همزمان به این اداره کل واگذار کردیم.

طهماسبی با بیان اینکه عملیات ساخت این پروژه از سال ۹۰ شروع شده است، اظهار داشت: این پروژه با ۴۳۰ متر مربع زیربنا دارای ۲ سالن مطالعه ، اتاق کتابدار، اتاق مطالعه کودک و فضای خدماتی و پشتیبانی خواهد بود.

وی، با بیان اینکه پروژه دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی می باشد افزود: برای تکمیل و تجهیز کتابخانه گلستان شهر ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است، که می بایست استانداری  با تامین ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار و ۴۰۰ میلیون تومان هم  از سوی نهاد کتابخانه ها، در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/ 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان