آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ساعت ۱۶:۵۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خبر داد:

حضور ۱۲ ناشر استانی در یازدهمین نمایشگاه کتاب در خراسان شمالی/ آغاز به کاری نمایشگاه از فردا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه ثبت نام ناشران جهت دریافت غرفه از 26 شهریور الی یکم مهر تداوم داشت، گفت: در این دوره از نمایشگاه کتاب 12 ناشر از استان خراسان شمالی در نمایشگاه حضور دارند.
حضور 12 ناشر استانی در یازدهمین نمایشگاه کتاب در خراسان شمالی/ آغاز به کاری نمایشگاه از فردا ,

به گزارش عصراترک، حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: سرانه مطالعه در استان همچون کشور پایین است و به صورت کلی شرایط مطلوبی ندارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب در استان بالابردن سرانه مطالعه است، افزود: به دنبال افزایش سرانه، زمینه برای توسعه همه جانبه فراهم خواهد شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: یازدهمین نمایشگاه کتاب در خراسان شمالی از فردا 10 مهر لغایت 15 مهر به مدت 6 روز آغاز به کار می کند و جهت استقبال حداکثری مراجعه کنندگان در دو شیفت صبح و عصر نمایشگاه دایر است.

فرخنده به تخفیف 30 درصدی کتاب برای علاقه مندان اشاره کرد و گفت: 20 درصد از این تخفیف توسط بانک مستقر در نمایشگاه و حداقل 10 درصد توسط ناشران لحاظ خواهد شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بخش های مختلف نمایشگاه به گونه ای طراحی شده که در بازدید کنندگان در هر رده سنی و با هر سلیقه ای در بخش های مختلف علمی، هنری، دینی، مذهبی، تاریخ، ادبی و ... بتوانند کتاب مورد نظرشان را تهیه کنند.

فرخنده هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد شور و نشاط فرهنگی در استان خواند و گفت : همچنین فاصله بین ناشران و مردم برداشته می شود و فرصتی است که ناشران بتوانند کتاب هایی را که به چاپ رسانده اند به فروش برسانند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: 12 ناشر استانی در این نمایشگاه حضور دارند که ثبت نام ناشران از 26 شهریور ماه الی یکم مهر ماه تداوم داشت و علاقه مندان در این فاصله موفق به دریافت غرفه شده اند.

وی در انتها گفت: امید است که همچون سالهای گذشته استقبال خوبی از نمایشگاه ایجاد شود و حضور خانوادگی در این نمایشگاه ها در واقع نوعی مشق فرهنگی خواهد بود و به توسعه کتابخوانی به عنوان یک عادت کمک خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان