آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ساعت ۱۸:۳۷
فرماندار شیروان:

مصرف آرد شیروانی‎ها‎ از استان و کشور بالاتر است

فرماندار شیروان گفت : سرانه مصرف آرد در شهرستان شیروان ۱۰ کیلو و ۲۰۰ گرم است که این رقم در استان خراسان شمالی ۹ و در کشور ۷ کیلوگرم است.
مصرف آرد شیروانی‎ها‎ از استان و کشور بالاتر است,

به گزارش عصر اترک، امین رضا مراتی در نشست شورای اداری این شهرستان با تاکید بر ادامه پیگیری حل مشکلات مردم در حوزه آرد و نان، اظهار داشت: تخلفاتی در چرخه توزیع و پخت نان شیروان وجود داشت که شناسایی و با متخلفان برخورد شد.

امین‌رضا مرآتی با بیان اینکه زحمات نانوایان نباید در این شرایط سخت نادیده گرفته شود، افزود: برخی نانوایان در اقدامی تخلف آمیز مبادرت به قاچاق سهمیه آرد خود کرده و یا بخشی از نان تولیدی را به مصرف دام می رساندند که با این اقدامات غیرقانونی به شدت برخورد شده و این عرصه مدیریت خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور عشایر و تامین نان مورد نیاز آنان فشار مضاعفی را به شهرستان تحمیل می کند، افزود: در این راستا قرار است سهمیه ای به این قشر داده شود و برخی از نانوایی ها به صورت کشیک برای تامین نان مورد نیاز آنان فعالیت کنند.

نماینده عالی دولت در شیروان با اشاره به اینکه در ۶ ماهه دوم سال با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی انتظار تلاش مضاعف دستگاه های اجرایی و همراهی بیشتر مردم را داریم، خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی و درآمدی خوب نیست و باید مقاومت کنیم و در این راستا رسانه ها نقش اصلی را دارند و باید مردم را برای مقابله با مشکلات آماده کنند.

انتهای پیام/حق بین

 

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان