آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ساعت ۲۱:۵۹
فرماندار اسفراین:

برخورد با متخلفین حوزه آرد ونان بدون تعارف انجام می شود

فرماندار اسفراین در کارگروه آرد و نان شهرستان از برخورد جدی با متخلفان خبر داد و گفت: بدون هیچ مدارا و تعارفی با نانوایی متخلف و مدیر کم کار برخورد می شود.
 برخورد با متخلفین حوزه آرد ونان بدون تعارف انجام می شود,

به گزارش عصر اترک به نقل از سپهرآیین،   طاهر رستمی در کارگروه آرد و نان شهرستان اسفراین که با حضور اعضای شورای تامین برگزار شد؛ اظهار داشت:  پیرو جلسه شب گذشته و با دستور استاندار خراسان شمالی این جلسه برگزار شد که نشان از اهمیت موضوع و دغدغه استاندار جهت تسهیل در تامین قوت روزانه مردم دارد .
طاهر رستمی ادامه داد: در موضوع عرضه آرد و نان نارضایتی پیش آمده که تا کنون تمهیدات انجام شده تا حدودی موثر بوده  ولی مطلوب نبوده است.
رستمی خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: در انجام وظایف خود کم کاری می کنید و مردم باید تاوان عدم مسئولیت پذیری شما را بدهند این در حالی است که قانون کشور یکی است و این مشکلات در دیگر استان ها وجود ندارد.
وی در ادامه بیان داشت: وقتی در شرایط جنگ اقتصادی هستیم نیاز است که گارد جنگی بگیریم ودر چنین شرایطی سیاست دولت بر افزایش قیمت نان بعنوان قوت روزانه مردم نیست.
وی گفت: بعنوان مسئول شهرستان از مشکلات خبازیها نیز خبر دارم ولی وضع کل کشور همین است اما استانهای دیگر با این مشکلات روبرو نیستند .
رستمی با تاکید بر نظارت و بازرسی نانوائیها از مرحله خمیرگیری تا عرضه آن به مردم توسط بازرسان مشخص شده طبق مصوبه قبلی کارگروه ؛ بیان داشت: وقتی در کارگروه موضوعی مصوبه می شود انتظارم از مدیران این است که موضوع را با جدیت دنبال کنند .
وی گفت: طبق گزارشات رسیده از بازرسی چند نانوایی در سطح شهرستان وقتی اعضای کارگروه از صفرتا صد پخت نان در نانوایی حضور داشتند مشکل کمبود نان پیش نیامد؛ این موضوع معادله چند مجهولی نیست که نتوان آن را حل کرد.
رستمی ساماندهی وضعیت خبازیها و نان شهرستان را بر عهده و مسئولیت صنعت، معدن و تجارت و آرد را بر عهده اداره غله دانست و گفت: اداره صنعت و معدن از اتاق اصناف و اتحادیه خبازان گزارش کار بخواهد اتحادیه خبازان و اصناف  در حل مشکلات پیش آمده در عرضه نان نقش کم رنگی داشته اند.
رستمی ادامه داد: مماشات و مدارا حدی دارد وقتی کسی اصرار به انجام تخلف دارد ظلم به مردم است دادستان نیز برای پلمپ خبازان متخلف ورود پیدا کند .
فرماندار اسفراین همچنین تاکید کرد: ظرف دو روز آینده باید وضعیت توزیع آرد و نان شهرستان  به حالت عادی برگردد در غیر این صورت با متخلفان به شدت برخورد می شود.
رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان اسفراین تصریح کرد: تا پایان وقت اداری امروز مقدار سرانه سهمیه آرد شهرستان مشخص شود و در صورت نیاز بازبینی شود. 
وی خاطرنشان کرد: تمام جابجایی های آرد باید با ارائه مجوزهای لازم انجام شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف جابجایی آرد از سوی نانوائیها ؛ همانجا خبازی متخلف پلمپ شود.
رستمی در پایان سخنان خود افزود: بعنوان مسئول شهرستان در صورت بروز هرگونه مشکل یا نارضایتی از سوی مردم باید پاسخگوی کوتاهی خود باشیم برای همین همه مصوبات کارگروه لازم الاجراست و منتظر دستورات از استان نباشید .

در ادامه کریمی دادستان عمومی و انقلاب اسفراین نیز ضمن هشدار به متخلفین، از برخورد جدی، قاطع و بدون مماشات با متخلفان خبر داد.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان