آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ساعت ۱۷:۵۳
استاندار خراسان شمالی:

مدیران کم کار در حوزه توزیع آرد از چرخه مدیریت حذف خواهند شد

استاندارخراسان شمالی گفت: از فردا توزیع آرد درست و صحیح را از مدیران این حوزه می خواهم و متولیان امر بدانند مدیران کم کار در حوزه توزیع آرد از چرخه مدیریت حذف خواهند شد.
مدیران کم کار در حوزه توزیع آرد از چرخه مدیریت حذف خواهند شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در نشست کارگروه آرد و نان استان شنوای مشکلات از زبان متولیان امر در این حوزه بود که در پایان این جلسه دکتر شجاعی خطاب به مدیران به کنایه اظهار کرد: از طرف مردم از مدیران به خاطر مصرف نان عذرخواهی می کنم که باعث می شوند به زحمت بیافتید و کار کنید.

وی مطرح کرد: کوتاهی مدیران در حوزه آرد و نان موجب ورود شورای تامین استان برای حل مشکلات شد اما باز هم در جلسات دست از خودمانی بازی برنداشته و سعی دارید خود را تبرئه کنید.

شجاعی خطاب به مدیران اجرایی حاضر در نشست اظهار داشت: به دنبال انجام وظایف خود نیستید و مردم باید تاوان این بی مدیریتی ها را بدهند این در حالی است که قانون کشور یکی است و این مشکلات در دیگر استان ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دلسوز مردم نیستید و سطحتان مدیریت نیست، ادامه داد: مسیر توزیع آرد و نان کاملا مشخص است و اگر این چرخه به خوبی طی شود نیاز به ورود تعزیرات، دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و شورای تامین استان نیست.

شجاعی در ادامه از مدیران سوال کرد: اگر می دانید در فصل تابستان به دلیل تردد مسافران و زائران با مشکل کمبود نان مواجهه می شوید چرا پیش بینی های لازم را در دستور کار خود قرار نمی دهید؟ چقدر ناتوان هستیم که نمی توانیم آرد را به مردم بدهیم؟ آیا با بستن صف های طولانی برای تهیه نان به خودتان بر نمی خورد که چرا وضعیت نان و آرد مردم اینگونه است؟ چرا مسئولیت قبول می کنید؟

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مردم برای ما مهم هستند، مطرح کرد: مدیران مربوط در چرخه توزیع آرد و نان استان باید برای حل مشکل این حوزه ورود جدی داشته باشند و هریک مباحث خود را جمع بندی و حل کنند و تنها به ابراز اطلاعات نپردازند.

شجاعی با بیان اینکه مدیری که به وظایف خود به درستی عمل نکند را بر میدارم و در این مورد شکی وجود ندارد، دستور داد: شرکت غله استان یکبار برای همیشه موضوع سرانه آرد شهرستان ها را حل و فصل کند و ضعف مدیریتی خود را با توزیع مازاد آرد نپوشاند چرا که این توزیع مازاد موجب بروز قاچاق آرد در استان و ورود مجموعه نیروی انتظامی می شود.

شجاعی مدیران بی مسئولیت را عامل بحران استان توصیف کرد و خطاب به دادستان بجنورد تاکید کرد: از فردا با بروز هر گونه تخلفی در حوزه توزیع آرد و نان با مدیر مربوطه برخورد داشته باشید.

استاندار خراسان شمالی خطاب به فرمانداران دستور داد: از فردا شهرستان به شهرستان گزارش خواهم گرفت و باید با متخلفان برخورد و تا چند روز آینده صف نانوایان شکسته شود و همچنین تا ۴۸ ساعت آینده نیاز شهرستان ها به آرد با توجه به فصل کارگری و برداشت محصولات و تردد مسافران برای تعیین سرانه اعلام شود.

محمدعلی شجاعی همچنین تاکید کرد: تا ۴۸ ساعت آینده با ورود جدی فرمانداران باید وضعیت توزیع آرد و نان شهرستان ها به حالت عادی برگردد و شاهد صدای اعتراض مردمی نباشیم و با متخلفان به شدت برخورد شود.

دکتر شجاعی بر تنظیم سیستم توزیع آرد دستور داد و گفت: شرکت خلیج فارس برای حل مشکلات توزیع آرد در استان حضور دارد و ما کاری با مسائل این شرکت نداریم و باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد در غیر اینصورت بساط آنان از استان برچیده خواهد شد.

وی ادامه داد: نقش اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان در حل مشکلات باید مشخص باشد و سازمان صنعت، معدن و تجارت از آنان کار بخواهد و هیچگونه تعارفی با آنان نداشته باشد.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان