آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۲۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ساعت ۲۲:۴۳

درخشش معلمان تربیت بدنی خراسان شمالی در رقابت های علمی و تخصصی کشور

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از درخشش معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه در سی امین دوره رقابت های علمی و تخصصی کشور خبر داد.
درخشش معلمان تربیت بدنی خراسان شمالی در رقابت های علمی و تخصصی کشور,

خطیب زاده در گفتگو با خبرنگارعصر اترک، با بیان این مطلب که ده نماینده از استان به مدت 5روز به میزبانی خراسان رضوی عملکرد قابل قبولی داشتند، اظهار کرد: 320ورزشکار از 32استان در دو بخش علمی و عملی به رقابت پرداختند.

وی افزود: 7معلم تربیت بدنی در رشته های آمادگی جسمانی،فوتسال،هندبال،بدمینتون،تنیس روی میز،بسکتبال،دوومیدانی،طناب زنی،والیبال و آزمون علمی به رقابت پرداختند و آموزگاران پایه در رشته های بسکتبال،پرتاب بولینگی هندبال،فوتسال،جابجایی مکعب ها به رقابت پرداختند.

به گفته وی فهیمه فرخی در گروه سنی اول آموزگاران پایه مقام نخست کشوری در بخش عملی ، در بخش علمی و عملی نیز مقام اول و در بخش تیمی آموزگاران پایه نایب قهرمان کشور شدند.

وی تصریح کرد: در بخش معلمان تربیت بدنی نیز گلثومه چمنی در گروه سنی 4نایب قهرمان کشور در بخش عملی و در بخش علمی نیز در جایگاه سوم ایستاد.

وی افزود: معلمان تربیت بدنی مقام چهارم تیمی در کشور را کسب کردند.

خطیب زاده با بیان اینکه سطح رقابت ها نزدیک بود و نمایندگان استان سطح بالایی داشتند، افزود: نمایندگان استان به مدت 3ماه در اردو زیر نظر مدرسین علمی و تخصصی به سر بردند و آمادگی خوبی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: مهناز سلیمانی و سارا ضرغامی مربیگری تیم را بر عهده داشتند،زهرا روحانی،نرجس فتح زاده،گلثومه چمنی،فاطمه شجاعی،نرگس اسلامی،فاطمه باقری اعضای تیم معلمان تربیت بدنی و فهیمه فرخی ،جمیله محمدی،آزاده مهرو اعضای تیم آموزگاران را تشکیل دادند.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان