آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ساعت ۱۸:۴۸

آموزش پزشکی جزو جدایی ناپذیر از بهداشت و درمان است

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: سیاست وزارت بهداشت کماکان بر این است که جدایی آموزش علوم پزشکی از بهداشت و درمان ممکن نیست و آموزش پزشکی جز وجدایی ناپذیر از بهداشت و درمان است.
آموزش پزشکی جزو جدایی ناپذیر از بهداشت و درمان است,

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار مهر در ارتباط با موضوع جدایی آموزش پزشکی از وزارت بهداشت گفت: نظر وزیر بهداشت و سیاست وزارت بهداشت کماکان بر این است که جدایی آموزش علوم پزشکی از بهداشت و درمان نه ممکن است و نه مطلوب و مطالبی که در این مورد به نقل از افراد مختلف منتشر شده است صرفاً نظر شخصی گوینده بوده و آموزش پزشکی جزو جدایی ناپذیر از بهداشت و درمان است.

وی ادامه داد: ادغام آموزش علوم پزشکی در بهداشت و درمان از جمله اقدامات موفقی است که اثربخشی آن در ارتقای شاخص‌های آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی کشور در همه سالهای پس از ادغام قابل رصد بوده و به عنوان یک الگوی موفق مورد توجه مجامع بین المللی نیز بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، چند روز گذشته در برخی از اخبار غیر موثق اعلام شده بود که نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران از بررسی طرح ادغام دانشگاه علوم پزشکی تهران در دانشگاه تهران در مجلس خبر داده و گفته است که در این خصوص با وزیر بهداشت جلساتی برگزار کردیم و وی هیچ مخالفتینداشته است! و اگر مجلس موافق باشد امسال این طرح اجرا می‌شود.


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان