آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ساعت ۴:۵۱
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی مطرح کرد:

زلزله ۹۶ و سیل ۹۸ در خراسان شمالی نشان داد که زیرساخت های استان ضعیف است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، در جلسه انعقاد قرارداد همکاری بین سپاه و کمیته امداد جهت انجام پروژه های محرومیت زدایی در سطح استان با تاکید بر اینکه خراسان شمالی یک استان آسیب پذیر است، گفت: زلزله سال ۹۶ و سیل سال ۹٨ نشان داد که زیرساختهای استان ضعیف است و می طلبد که برای ایجاد زیرساخت تلاش کنیم.
زلزله 96 و سیل 98 در خراسان شمالی نشان داد که زیرساخت های استان ضعیف است,

به گزارش عصراترک، سردار سید حسن مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی،  عصر امروز در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) وجلسه انعقاد  قرارداد همکاری بین سپاه استان و اداره کل کمیته امداد جهت انجام پروژه های محرومیت زدایی در سطح استان، با بیان اینکه در زمان کنونی جمهوری اسلامی برای دفاع از هرگونه تهدید دشمنان در اوج آمادگی به سر می برد، گفت: ثمرات انقلاب اسلامی ایران  در جبهه های مقاومت اسلامی منطقه قابل مشاهده است.

وی با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت در مقابله  با صهیونیست، خاطرنشان کرد: در این جنگ اخیر،دشمن فقط دو روز توانست مقابل غزه استقامت کند.

مرتضوی با بیان اینکه عملیات مردم یاری، مردم دوستی و مردم نوازی به سرعت در حال پیشرفت است، اظهار کرد: روند محرومیت زدایی به گونه ای در حال رقم خوردن است که نیروهای بسیج مردمی هر آنچه که در توان دارند، خالصانه در خدمت مردم قرار می دهند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) با گرامیداشت هفده اردیبهشت که  به روز بسیج سازندگی نامگذاری شده است،  یکی از عرصه های اصلی محرومیت زدایی را مجموعه بسیج سازندگی عنوان کرد.

وی ادامه داد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری ضرورت زمان اقتضا می کند همه مجموعه های نظام برای محرومیت زدایی هم افزایی داشته باشند.

 مرتضوی با اشاره به برنامه‌های ذیل تفاهم نامه بین سپاه حضرت جوادالائمه(ع) و کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که در مجموع 7100 پروژه در قالب برنامه های مختلف با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان انجام بگیرد که آورده‌ی بسیار خوبی را برای مردم استان خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه در ادامه افزود: احداث پنل های خورشیدی در جهت استقلال اقتصادی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد با درآمد ماهانه 500 هزارتومان و همچنین احداث مسکن این مددجویان از جمله برنامه های این تفاهم نامه می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیج کنونی، ماحصل خون شهدای انقلاب است، تاکید کرد: باید دستگاه ها زمینه ای فراهم کنند تا از همه ظرفیت و بنیه بسیج برای کاهش رنج و درد و آلام مردم استان، استفاده بشود.

مرتضوی در پایان با تاکید بر اینکه خراسان شمالی یک استان آسیب پذیر است، خاطرنشان کرد: زلزله سال ۹۶ و سیل سال ۹٨ نشان داد که زیرساختهای استان ضعیف است و می طلبد که برای ایجاد زیرساخت تلاش کنیم.

در ادامه این برنامه پس از انعقاد تفاهم نامه، مرکز نیکوکاری سپاه حضرت جوادالائمه(ع) افتتاح شد.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان