آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ساعت ۲۱:۲

منتخبین جشنواره استانی روش های برتر درس تربیت بدنی در راه رقابت کشوری

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت:80 نفر از معلمان درس تربیت بدنی از استان در این جشنواره حضور داشتند و منتخبین به مرحله کشوری که تابستان امسال برگزار می شود اعزام می شوند.
منتخبین جشنواره استانی روش های برتر درس تربیت بدنی در راه رقابت کشوری,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، حسن لنگری از برگزاری چهاردهمین جشنواره استانی روش های برتر درس تربیت بدنی به میزبانی جاجرم خبر داد و اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره توانمند سازی معلمان درس تربیت بدنی است.

وی تصریح کرد: توانمندی معلمان تربیت بدنی خراسان شمالی بالاست و تاکنون در سطح کشور عناوین قابل ملاحظه و در خوری  داشته اند که با افزایش خودباوری قطعا در جایگاه های بالاتری شاهد حضور معلمان باید باشیم.

به گفته لنگری طی برگزاری این جشنواره  معلمان تربیت بدنی یک جلسه اجرای درس تربیت بدنی را بر عهده می گیرند و داوران جشنواره اجرای معلم را بررسی و آیتم های متعددی نطیر نحوه آموزش، استفاده از مشارکت دانش آموزان، ایجاد پویایی و نشاط در کلاس، نوع مهارت معلم و آموزش مهارت و ایجاد همخوانی بازی ها با شرایط مدرسه و....به منظور امتیاز دهی معلمان مد نظر قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: پیش از این  جشنواره انفرادی برگزار شد و از سال تحصیلی 96 و 97  شرکت در جشنواره در قالب تیم 3 نفره با رویکرد درس پژوهی انجام شده است.

وی از نکات حائز اهمیت این جشنواره به حضور آموزگاران پایه به عنوان  یکی از اعضای تیم 3 نفره برای   آشنایی آموزگاران پایه با روش اجرای درس تربیت بدنی اشاره کرد.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان