آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گفتگو | کد خبر: ۲۸۱۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ساعت ۱۸:۲
رئیس صنف شیرینی فروشان بجنورد:

شیرینی تا پایان سال گران نمی شود/ کاهش تولید با نایاب شدن شکر و آرد قنادی

رئیس صنف شیرینی فروشان بجنورد با اشاره به اینکه قیمت شیرینی در طی سال یکبار تعیین می شود، گفت: صنف شیرینی فروشان تقاضای افزایش قیمت را برای اتاق اصناف ارسال کرد، ولی هیچ نرخنامه ای برای افزایش قیمت ارائه نشده است.
شیرینی تا پایان سال گران نمی شود/ کاهش تولید با نایاب شدن شکر و آرد قنادی ,

علی رحمتی، رئیس صنف شیرینی فروشان بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: باتوجه به اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی در شیرینی تا انتهای سال نداریم، تمام قنادی ها موظف هستند که براساس نرخنامه قبل شیرینی ها را به فروش برسانند.

رحمتی اضافه کرد: با توجه به افزایش قیمت شکر و آرد قنادی و نایاب شدن آنها در بازار، قنادان مواد اولیه شیرینی را ندارند که بخواهند تولید شیرینی داشته باشند و گران بفروشند.

رئیس صنف شیرینی فروشان بجنورد خاطر نشان کرد: حدود یک هفته است که شکر نایاب شده و اگر شکر در بازار یافت شود با قیمت هشت هزار تومان است.

وی با اشاره به  کمبود آرد مخصوص قنادی در بازار نیز گفت: افرادی که از ابتدای آذرماه سال جاری در سامانه سازمان غله برای دریافت آرد یارانه ای ثبت نام کرده اند، ماهانه به صورت یکنواخت یک تن آرد دریافت می کنند و کسانی که در این سامانه عضو نشده باشند هیچ گونه سهمیه ای دریافت نمی کنند.

رحمتی همچنین در پاسخ به این سوال که قیمت شیرینی ها در نقاط مختلف شهر متفاوت است، گفت: قنادی ها براساس آیتم هایی توسط کارشناسان درجه بندی می شوند و قیمت ها براین اساس به آنها ابلاغ می شود که اختلاف قیمت ها نهایتا به سه هزار تومان می رسد.

رئیس صنف شیرینی فروشان گفت: متاسفانه قیمت جعبه شیرینی از شیرینی گران تر شده است و باتوجه به اینکه قیمت ها به صورت روزانه در حال تغییر است تا 30 درصد نیز این افزایش را شاهد بوده ایم.

 

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان